Kan inte sova längre men värden ligger och snarkar!

Vad fan gör man när man inte kan sova längre men den man sover hos snarkar som en gris, samt att man inte törs röra sig i sängen för att personen i fråga kan vakna? Sträckte mig efter mobilen och nu har jag surfat runt i en halvtimme på den. Har testat den nya sängen men jag gillar nog min egen bättre. Det är en stor dubbelsäng med speglar på och typ marmorskivor med mönster på. Väldigt mycket stile a la arab men han är ju ändå kurd så det har ju sina förklaringar. Förresten, vad är det med alla som tror att bara för man sover i samma säng så betyder det att man ska ha sex? Nejnejnej. Fördomar! Man kan faktiskt kontrollera sig själv liksom och vara vänner som bara sover ihop. Ville bara skriva det direkt så inga missförstånd dyker upp. Sjukt kul var det att träffa Fadi igen iaf, han tvingade med mig på en 6km lång promenad. Lägg till att min väska vägde runt åtta kilo! Haha! Nej, jag ska väl sluta skriva nu för jag tror inte någon orkar läsa detta inlägg utan stycken osv. När jag kommer hem så ska jag och Camilla ut och äta för att sedan åka på bio! Det blir nice värre! Nåja, nu ska jag försöka väcka kurden eller nåt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0