Goder morgon!

Ny vecka och denna vecka har jag bestämt mig för att ta itu med nyårslöftet "ha ett mer socialt liv".

Imorgon ska jag och Josse åka till Ikea i Malmö för att shoppa lite och bara umgås. Jag ska mest kolla på bäddsoffor tänkte jag och köpa två små skålar och en laptopkudde.. På onsdag ska jag åka till Fadi i Kristianstad och ha filmkväll. Har inte setts på över ett år! Helt otroligt vad tiden går fort. På torsdag blir det en dag i Ystad tillsammans med Camilla P. Vi tänkte mest gå runt i affärer och umgås. Och på fredag blir det tjejkväll med Elin och Camilla Sj. Vi ska bowla och äta på restaurang.. Det blir trevligt värre!

Så idag ska jag ringa och boka bord på restaurangen och boka en bana till bowlingen. Håll tummarna att det finns! Jag ska också lägga ut lite annonser på Tradera och försöka ta mig ut på en powerwalk. (eller så stannar jag inne och kurerar mig så jag är frisk tills imorgon!) Det låter väl som en bra dag?

Förresten, kolla vad snygg himlen var igår kväll!



Just ja, grattis till Nermin på födelsedagen!!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Men jösses,nu måste du ju skämta? haha

2010-01-04 @ 10:31:14
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0