Förlåt

Jag glömde helt bort att jag skulle blogga igår. Jag kom hem mitt i natten igår eftersom vi hade det så otroligt roligt på tjejkvällen med tacos och sällskapsspelande. Camilla fick utföra lite joddling samtidigt som hon dansade runt på golvet, Elin körde ett träningspass i en minut och jag råkade ut för att de fick skicka vilket sms de ville till några av mina kontakter. En sak ledde till den andra och vips hade en arg kurd ringt upp mig och skällde ut mig. Ooopsi. Nåja, vi hade det roligt värre iaf!

Just nu så är jag insnöad vilket suger eftersom Evelina skulle komma till mig idag så vi kunde plugga tills redovisningen imorgon. Istället fick vi ta det över telefon och jag har inte ens läst igenom mitt. Jag tror nog jag ska göra det typ nu..

Här får ni se hur det ser ut nu när jag är insnöad!


1,5 meter hög.



30 meter lång.

Imorgon ska jag åka hemifrån kvart i åtta. Jag hoppas att någon kommer och plogar ut mig tills dess..


Kommentarer
Postat av: alex

OJDÅ :O insnöad ? inte kul :O Men du slipper ju skola iaf :D haha fast det kanske inte är så positivt? ^^

2010-01-11 @ 23:00:46
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: alex

OJDÅ :O insnöad ? inte kul :O Men du slipper ju skola iaf :D haha fast det kanske inte är så positivt? ^^

2010-01-11 @ 23:01:08
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0