Vilken jävla vecka.

Fan. Full jävla fart hela veckan lång.

Måndag:
Lååång praktikdag 7.30-17.15.
Växlade pengar.
Pausade gymkort.
Noppade ögonbrynen. Mc Donald's M deluxe.

Tisdag:
Träffade Emelie och shoppade i Ystad och Tomelilla (stack 13.00 och var inte hemma förän 20.30).
Köpte hästmat.
Började städa rummet.
Provade alla klänningar.
Började packa.
Lämnade en shoppingpåse till Josse.

Onsdag:
Träffade Elin, åt thailunch och shoppade på Bo Ohlsson.
Slog in paket.
Hängde in kläder.
Lyfte ut mina fina blommor.
Fortsatte packa.

Torsdag:
Städade rummet.
Dammtorkade rummet.
Dammsög rummet.
Skurade rummet.
Lyfte in julgransfan till mamma.
Bar runt en massa bord för mammas skull.
Spelade fucking Bingolotto med mamma.
Skrev ut våra flygbiljetter och hotellbokningarna.
Packade lite mer, plockade ur lite saker.
Lagade boxdörren i stallet.

Kvar att göra innan vi sticker:
Ladda kameror (jobbar på det).
Töm minneskort.
Skriv hästlista till mamma så hon vet vad som ska göras.
Raka benen.
Betala räkningar. (internetbanken har gett upp just nu)
Noppa ögonbrynsjävelskapen.
Panta burkarna i bilen.
Tanka.
Plocka ur sommardäcken ur bagaget.
Städa till lite i stallet.
Packa klart.




Snart kommer jag till solen. Förhoppningsvis.

Totalt jävla kaos i Skåne. Storm som fan. 800 bilar sitter fast i kommunen.
Kul!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det ser ut som att du också har haft fullt upp i veckan! Hoppas verkligen att du kommer iväg och att du får en superhärlig semester. Sola lite för mig med =)



Tänkte att jag i alla fall skulle ta ditt löfte om att äta bättre och träna mer, gå ner 20 kg till sommaren samt att ta mig tiden att ha ett mer socialt liv. Får hoppas att det där om att det är svårare att gå ner efter 20 inte stämmer helt. I alla fall att det inte skulle blir alldeles mycket svårare =)

Tyvärr så blir det inte så mycket egentid (förutom när jag sover), och kommer inte bli det förrän runt februari heller. Det är pga ett datasystembyte på jobb som tar väldigt mycket extra tid från alla anställda. Men sen så! =)



GOD JUL på dig!

2010-12-24 @ 07:10:26
URL: http://baggholm.wordpress.com
Postat av: Laura

Eller hur, det var nog den bästa julklappen jag kunde få! Vi hade ju faktiskt väntat ganska länge, men jag visste att det skulle hända, förr eller senare..!



Hmmm, men det går väl att lyfta pengar där i alla fall? Om det nu skulle vara så att inte 600 euro skulle räcka till... :) Det beror väl på vad ni har tänkt göra också! :)

2010-12-24 @ 09:38:36
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Laura

Just det ja, det är ju jul idag också. :P GOD JUL! Glömde nästan bort det en liten stund!



Vilken dag är det som ni åker? 26:te?

2010-12-24 @ 09:39:55
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Pauline

Sooooool! :D Fan va jag längtar!

2010-12-24 @ 11:33:34
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0