Lääääääängtar!

8 dagar till Marocko, sedan slipper ni mig på bloggen i 2 veckor. Härligt va?

Igår var jag iväg till Center Syd med Elin (visar vad jag köpt sen). Var inte hemma förrän halv nio på kvällen, och då körde vi därifrån kvart i sex. Tog med andra ord nästan tre timmar att ta sig hem, brukar i vanliga fall ta cirka en timme och tio minuter. Kaos som fan på vägarna. Fick köra 50 på motorvägen som alla andra. Helt galet mycket snö och ändå är det idioter som blåser om i hundra knyck. Men jag kör hellre långsamt och kommer hem, än att jag satsar och kör fort och åker i diket eller krockar.

Jag gillar snö, jag är norrlänning liksom men ändå längtar jag till värmen. Fy fan vad skönt med kjolar, klänningar och shorts. Underbart!

Nu ska jag pallra mig iväg till Svedala för att hämta hö. Det är nästan slut på hö hemma och hästarna måste ju ha mat medan jag är borta liksom. Hade kunnat vara bättre väder och väglag dock.

Fan vad skönt. 2 veckor utan plikter och tider att passa. Måste dock ta med mig skolböcker eftersom jag har tenta 3 dagar efter att vi kommit hem.


Kommentarer
Postat av: JD | - 28 kg!

neeej:( vi kommer sakna dig sååå!!

2010-12-18 @ 11:13:24
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: angelica

härligt för dig att få åka till värmen :)



funkar din tandblekning då? :)

2010-12-18 @ 13:49:04
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Ellis

Jag älskar SOMMAREN och att få ha LITE kläder!! Blir så lycklig då! :D vakna o ba gå ut ur rummet i typ underkläder! :D

2010-12-19 @ 01:11:34
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0