HAHAHAHAHAHA!

Fan vad jag garvade när jag lyssnade på denna. Helvete vad roligt! Det roliga börjar efter 1:00

Fångade en mus som jag bet huvudet av, la den huvudlösa kroppen vid dörren som ett tecken till mina kidnappare på vad jag är kapabel till. Så att de ska gå runt i ständig skräck. Bemötandet jag fick var en massa klappar, kramar och gullande om vilken kissemiss jag är. Saker och ting går inte som planerat.

Tydligen var jag inlåst på grund av min kraftfulla förmåga att framkalla någon som dom refererade som allergi. Jag måste komma underfund med vad detta är så jag kan använda det till min fördel.

Dom andra internerna smörar för våra fångvaktare och jag vågar inte anförtro mig till någon av dom, inför risken att någon skulle tjalla. Hunden släppt regelbundet ur sina bojor men återvänder frivilligt, han är uppenbarligen efterbliven. Fågeln ger däremot intryck av att vara en informatör. Han pratar med våra kidnappare regelbundet och jag är övertygad om att han rapporterar varje steg jag tar. Tack vare sin placering i metallrummet är han för tillfället i säkerhet men jag kan vänta!

HAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖR!

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha =)

2010-12-09 @ 09:02:27
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Rockkärringen

Ja det får jag göra :) Ödet bestämmer min framtid just nu.



Finns där ingen du kan prata med alls om det här???

2010-12-09 @ 10:43:39
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0