87,5

Det är det magiska talet. 87,5 cm har jag tappat på min kropp. 26,1 kg och 87,5 cm. Helt jävla otroligt.

18 cm i midjan.
15 cm över naveln.
17 cm över rumpan.
6 cm på tuttarna.
8 cm under tuttarna.
2 cm runt halsen.
3 cm på vaderna.
9 cm på låren.
3 cm på knäna.
1 cm på ankeln.
0,5 cm på handleden.
3 cm på överarmen.
2 cm på underarmen

Det är helt jävla sjukt när man tänker efter...

Och vet ni vad? Jag ska ner lika mycket till. Imorgon ska jag börja med min diet igen nu när jag äntligen kan äta någorlunda okej igen. Ska även börja lite smått med träning också. Inte för snabbt och tungt. Imorn blir det en promenad efter jobbet med världens bästa Josse! Nu ska jag komma igång igen. Känns dock som att morgondagens vägning kommer bli mindre rolig. Men man kan ju inte räkna med så mycket när man är handikappad. Jag känner mig taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0