God morgon!

Jag sa ju att jag skulle börja blogga igen,och här är jag!!

Jag vaknade för en halvtimme sedan i panik! Mina stackars hästar hade ju inte fått mat än och stod och gnäggade när jag kom ut. Dåligt samvete till tusen fick jag.

Igår fick jag veta att min underbara Anna kommer ner till Skåne om 9 dagar. Förstår ni hur fruktansvärt glad jag är? Jag har inte träffat henne sedan 2008 eftersom jag inte varit uppe i norr och hon har inte heller varit ner hit. Mycket har hänt under den tiden. Hon har blivit mamma till en liten flicka och blivit supersmal, jag har blivit mer tjock och student. Hahaha! Vilket liv.. Känns som att hon lyckats lite bättre än mig nu! HAHA!

Idag ska jag städapå rummet, åka och hämta ett paket som jag beställde i onsdags och som kommit redan igår. Ibland jobbar Ellos på snabbt. Jag ska visa vad jag köpt när jag kommer hem igen. Sedan ska jag försöka ta mig ut i solen och powerwalka min lilla runda om jag inte mår allt för illa... Det återstår att se.

För övrigt hittade jag en bild på min blogg som fick mig att längta efter morfar. Jag har inte träffat honom på ett år nu. Usch vad jag saknar honom!



Ha en superbra dag i det strålande solskenet allihopa!


Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Vad härligt, håller tummarna :)

2010-04-10 @ 11:52:50
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Helt ärligt så vet jag inte för jag ställer mig inte på vågen, den ger mig bara ångest och sätter mer press. Jag tittar på kläderna istället och använder måttband.



Man kan ju går ner i midjemått och ändå stå still i vikten i början.

2010-04-10 @ 11:56:51
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Okej, jobbigt :/



Ja, det var ju ett tag sedan du nominnerades ;) haha.



Mitt liv är så ointressant just nu att det nästan är skrämmande... Kommer jag inte in på högskolan till hösten kommer jag helt seriöst att bli galen.

2010-04-10 @ 13:04:37
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: Jessie - 22 år & mamma till Jacob 2 år

Usch gumman förlåt!!=( Det måste vara otroligt jobbigt för dig & så tar jag upp det! Dumma mig!



Jo men så kan det vara att du blev smittad där... va tråkigt att det blev så - man går ju för att ha kul & så händer sånt på köpet... du får gärna berätta om hur det går för dig nu när du ska röra dig... har du ont? Jag har inte kollat upp det riktigt, var hon en sjuksköterska som sa att jag kanske har magkatarr, receptfria tabletter & så var det inget mer med de... hjälpte lite då men ändå inte så jag vet inte.. orkar inte göra något åt det, ringa & försöka övertyga & jadda jadda.. här i landksrona är de så dumma & dåliga!

2010-04-10 @ 13:36:25
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: hanna

söt blogg !:)

2010-04-10 @ 13:51:57
URL: http://hannaslycka.blogg.se/
Postat av: Vanadesse

wiie va roligt =)

allt väl då?

2010-04-10 @ 14:39:07
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0