HAHAHAHA, you wish!

Oxen 21/4-21/5

Du får en väldigt trevlig söndag med romantiska inslag. Detta är dessutom en utmärkt dag för sport.

IN YOUR FACE HOROSKOPET! För jag har då fan inte sportat. HAHAHA! Ska jag vara ärlig så tror jag att dom skriver så bara för att dom tror att jag ska ta itu med tränandet igen. Imorgon ska jag börja på ny kula efter sjukdomarna. Himla knepigt, hur många gånger har jag egentligen skrivit det nu?

Idag har gjort en massa annat istället.

Som exempelvis...

Jag har börjat tvätta hästtäcken och börjat städa stallet eftersom hästarna kommer hem nästa helg. Hur jag ska få hem dem måste jag nog kolla upp. Jag ska försöka se med uppfödningen om dom har lust att hjälpa till med hästlastbilen så slipper man köra två gånger för att hämta hem dem. Jag pratade med Josse idag och hon sa att hon kunde hjälpa till. Min lilla tossejosse!

Jag har hittills hunnit med 3 maskiner med tvätt så nu har jag bara cirka 8 maskiner kvar. Det är en himla tur att jag är ledig imorgon med andra ord. 

Vad har hänt med vädret förresten? Jag har gått runt i shorts och t-shirt idag men ändå svettats? I och för sig så har jag fortfarande lite feber men ändå. Vi hade som mest 24 grader varmt i solen idag. Helt galet!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Latmask!

2009-09-21 @ 09:19:06
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilket projekt!! Hahaha



Vi bor mellan Skara och Axvall. :)

2009-09-21 @ 19:54:53
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0