Uruselt och snö!

Första snön föll idag men den landade inte ens på marken innan den försvann igen. Mitt internet fungerar inte så därför skriver jag från mobilen, hoppas ni överlever ändå! Imorgon ska jag träna för första gången på Friskis och Svettis tillsammans med Lina. Redan klockan halv tolv ska vi ses så nu jävlar ska det brännas rumpa och lår och mage och armar och DUBBELHAKOR. Nu jävlar ska Bill och Bull försvinna. Nej, nu är det Lyxfällan på tv. Vi hörs imorgon igen, då svarar jag också på kommentarerna.. Puss och kram, grön banan!

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh my, nu är det nåt som är fel när Skåneland får första snön före oss här uppe? :O här är det bara minusgrader om nätterna men nån snö har jag inte sett skymten av.. :(

2009-10-16 @ 12:28:11
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Kom igen nu gumman! Ut och träna arslet av dig bara :)



Jag tycker att det låter som en kanonidé att du ska komma och hälsa på :) Äntligen, säger jag bara!

Nopps, nu bor jag på skönsmon, har hunnit flytta runt en del sedan du var här sist :)



Kramkram!

2009-10-16 @ 13:24:03
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0