ÖVERLYCKLIG!

Jag har hittat min älskade kamera. Jag har hittat den! Gud vad underbart! Jag minns det som igår när jag gömde den där jag gömde den. Varför kom jag inte på det tidigare? Idag hittade jag den av en slump bara för jag var lite gottisugen och öppnade min låda med naturgodis. Tack till dom högre makterna att den inte var stulen!

Helgen blev ju dock inte riktigt som planerat dårå och Willy-grejen blev inställt och likaså barnvaktandet så det var ju trist värre.. Igår var vi i alla fall ute på Donna Gina, jag, Josse, Daniella, Sandra, Dennis och André. Försökte ringa till Gizmo, Orhan och Fadi också men vi (jag) blev dissad. Vilket jävla sätt! André lämnade oss dock lite tidigare eftersom han inte var riktigt kry men vi hade roligt ändå med spermasprut rakt över bordet och liknande. HAHAHA! Bilder kommer, for sure. Jag väntar bara på att Josse ska piggna till och skicka bilderna till mig!

Jag bjuder på en jävligt suddig och rätt så dåligt mobilbild på mig, Sandra och Josse sålänge!


Kommentarer
Postat av: ♥Linda med familj och Lilla Roxie i magen♥

Tack så mycket gumman <3<3<3

2009-10-03 @ 19:49:26
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Josse

Haha, ja ring innan du kommer o hämtar grejerna, så att jag inte ligger o sussar ;D



Fan vad suddig den bilden blev XD Jag ska skicka de andra bilderna när jag vaknar imorgon, jag lovar =D

2009-10-04 @ 02:13:24
URL: http://moonchild.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0