Min plutt

Satt och kollade på lite bilder och videor och kom ihåg att jag la upp denna på youtube på min pålle innan sommaren. Han busar ju alltid som fasen när jag skriker att han ska busa:



Nu får han ta och bli sig själv igen!

Gud som jag tjatar om mina hästar hit och dit och mer än innan men ni vet hur det är när man är orolig. Då finns det bara det i huvudet liksom. Hästarna är en stor del av mitt liv och ni som tycker att jag tjatar för mycket om dom i bloggen, kan väl traska vidare till en annan blogg då!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha får jag barn me Mr.Happy Times e risken ganska stor att våra barn kanske inte blir underbart vackra dom heller. haha

2009-10-04 @ 10:31:38
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

S: Hahahaha, aldrig att jag lägger upp den på bloggen. Men jag kan ju spela in den och sedan skicka det genom MSN eller något sånt. Har ju bröllop på DVD hahahaha :D.



Haha, inte vet jag. Jag kanske åker till Finland någon gång, man vet aldrig :p. Hahhaha, att du bor närmare Turkiet är ju sant :D.



Herregud, de jag umgås med är inte ens från Sundsvall så hur ska de veta alla ställen xD.

Vart fan ligger Granlo och Kvissleby? HAHAHAHA



Haha, jag super bara energidryck och då blir jag en riktig Duracellkanin, det kan jag lova dig :P.



Linda, jo jag vet lite av sanningen. Tror du har skrivit det på bloggen, kommer inte riktigt ihåg. Ja du kanske tycker att du har rätt att kalla dig det men gör det inte öppet, mår du bra över att göra det??? Jag hatar och se folk må dåliga bara för att de har lite mer kött på bena än andra. Snälla, hellre att ha kött på bena än inte haha.



HAHAHAHHAHAHAHHA, jag vann inte men jag kom tvåa. Fitim kom på tredjeplats. Men herregud, du känner ju alla. HAHAHA :P

2009-10-04 @ 14:50:49
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

S: Hahahaha, aldrig att jag lägger upp den på bloggen. Men jag kan ju spela in den och sedan skicka det genom MSN eller något sånt. Har ju bröllop på DVD hahahaha :D.



Haha, inte vet jag. Jag kanske åker till Finland någon gång, man vet aldrig :p. Hahhaha, att du bor närmare Turkiet är ju sant :D.



Herregud, de jag umgås med är inte ens från Sundsvall så hur ska de veta alla ställen xD.

Vart fan ligger Granlo och Kvissleby? HAHAHAHA



Haha, jag super bara energidryck och då blir jag en riktig Duracellkanin, det kan jag lova dig :P.



Linda, jo jag vet lite av sanningen. Tror du har skrivit det på bloggen, kommer inte riktigt ihåg. Ja du kanske tycker att du har rätt att kalla dig det men gör det inte öppet, mår du bra över att göra det??? Jag hatar och se folk må dåliga bara för att de har lite mer kött på bena än andra. Snälla, hellre att ha kött på bena än inte haha.



HAHAHAHHAHAHAHHA, jag vann inte men jag kom tvåa. Fitim kom på tredjeplats. Men herregud, du känner ju alla. HAHAHA :P

2009-10-04 @ 14:50:58
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Stina

Brukade rida förut, men tröttnade typ :P Hästar är söta ändå!

2009-10-04 @ 16:52:28
URL: http://stiinen.blogg.se/
Postat av: nicole hartwig - hästblogg

hej, "råkade" läsa på tavlingsryttarens blogg om din häst som rasade mycket i vikt snabbt.

min häst var väldigt tunn, man såg revbenen och höftbenet också. Mitt tips är att ge luzern, korn, hö och så mycket mat han orkar äta. Min häst fick ett tag 15 kilo hö per dag och 1 kilo luzern (blöter upp) han gick upp i vikt och ser mycket bättre ut i kroppen just nu.

2009-10-04 @ 16:53:07
URL: http://nicolehartwig.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahah,men det var som ett vattenfall,över hela foten bara sådär :P och i handskfacket är det en pool :)



Jag och 2 polare satt faktist och snackade hästar idag,har allid vart rädd för dom men fick för mig idag att jag ville testa på att rida..ena polaren jobbar ju i stall så...

2009-10-04 @ 18:10:20
URL: http://lendaa.blogg.se/
Postat av: Sprallan

tack så mycket! :) ja, jag var jättenöjd hehe :P

2009-10-04 @ 18:53:12
URL: http://busponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0