Tjuvar lite

Jag stal denna lista från min fru så jag tänkte göra den nu..

Höger eller vänsterhänt: Högern vettu!
Humör just nu: Mätt, febrig, hostig och trött men också glad.
Favoritgodis: Jag käkar bara naturgodis så rostade och saltade solros- och pumpakärnor.
Är det nåt du absolut inte äter: Korv.
Vad sa du senast: Nu får du ta resten.

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 40-talet för jag skulle vilja döda Hitler.
Sommarplaner: Jobba och slita som ett djur.
Fisk eller badkruka: Firrefilé!
Saft eller alkohol: Isvatten!
Hur många kuddar sover du med: 7...

Favoritväder: Inte föööör varmt och inte fööör kallt. Lagom helt enkelt. 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Dator med bredband, telefon och tv:n med en boxer!
Spelar du nåt instrument: Yes, piano.
Morgon eller nattmänniska: Inget av dom. Mitt på dagen människa.
Sparare eller slösare:  Big time slösare.

Tror på liv på andra planeter: Jaa, varför skulle vi vara själva?
Kommer du ihåg din första kärlek: Yes
Älskar du henne/honom fortfarande: Nope.
Har du några homosexuella vänner: Yes!
Tror du på mirakel: Beror på vilka mirakel som menas..

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart!
Ser du på kärleken som ett misstag: Näe, life means love.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Tre!
Bio eller promenad: Bioo!
Är du kittlig: Lite överallt, typ i svanken.

Snarkar du? JA! Och gnisslar tänder också.
Stjärntecken? Oxe. MUUUUU!
Rädd för insekter? Näääe, worms rocks!
Äckligaste insekten: Tvestjärtar. Usch!
Det här är jag bra på: Skjuta upp saker och ting. Byta blöjor är jag kung på också.

Chips, morötter eller godis? Helst morötter doppade i tzatziki.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare för jag hatar osten på pizzan. 
Skriver du dagbok? Nääe, bloggen isf. Skrev dagbok när jag var yngre.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag vill tatuera in mina barns namn i framtiden när jag skaffar barn.
Var nånstans? På vristen eller i nacken.
 
Stökigt eller välstädat? Välstädat men det är ändå alltid stökigt.
Gungar du på stolen? Nääe. Inte längre.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jaa.. Om det var vatten längst ner.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger. Här äts det inte fint inte!
Är du rädd för blod? Nääe.

Saltar du på maten? Med sånt salt som är bättre för kroppen.
Gillar du att sjunga? Ja men det låter förjävligt.
Anser du att du är stark? Alla säger det så jag antar att jag är stark.
Brukar du sola? Om det räknas när solen når mig, annars har jag inte tålamod till det. 
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten samtidigt som jag håller andan typ.

Röker du? Chokladcigg mannen!
Snusar du? Nää.
Använder du knark? Nope.
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? I sure hope not.


Kommentarer
Postat av: Patrik Hallner

Säger bara en sak.. jag hade ALDRIG orkat göra nåt sånt;)

2009-05-12 @ 18:45:13
URL: http://patrikhallner.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe:)

hur har din dag varit idag då? kram

2009-05-12 @ 19:13:46
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Ja riktigt svårlastad. Är grymt less i kroppen efter dagens lastning, att behöva vara 4 pers för att få in hästen är lite illa.

2009-05-12 @ 19:14:11
URL: http://www.dressyrbloggen.se
Postat av: h

sv: heh lite kanske .)

2009-05-12 @ 19:46:08
URL: http://halshammar.se
Postat av: Amanda

Jag tar och snor den här :P

2009-05-12 @ 21:29:23
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: Världens Vackraste Flodhäst

hehe ja, jag hade då velat se dom äta sås, potatis och köttbullar :)



Jag lyssnar inte speciellt mycket, tycker bara att det är jobbigt att folk håller på och inte kan leva sina egna liv istället för att leva mitt.

2009-05-12 @ 21:38:40
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Lisen

Rolig lista, kanske snor den av dig sen :)



Bor i en liten by utan för en annan lite större by, Skurup. Du då?

2009-05-12 @ 22:33:07
URL: http://lilisen.blogg.se/
Postat av: gabbi

jag visste inte att oxar lätt MUUU!! XD

black devil slår aldrig fel... (choklad cigg, ifall du inte visste) :P



sv: smyckerna, har frågor!! :P

1. var kan man se vad du har gjort?

2. var sälger du?

3. do you make a lot of MONEY? :P



var ska du ha hennan? ansiktet? skull haft min ovanför handen men min kompis bara, jag e ganska dålig o i handen kan du gömma den!! :P



älskar det prickiga tyget...



kram

2009-05-12 @ 23:46:21
URL: http://ngtnytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0