I don't get it.

Min våg har fått spel. Den säger först att jag gått ner 5 kilo för att sedan säga att jag gått upp 5 kilo för att sedan säga att jag gått ner 5 kilo igen. Och allt detta inom loppet av en vecka. Knepigt.

Idag har jag faktiskt varit sjuk slö. Jag har legat till sängen tills nu. 15.22. Jisses. Tur att jag körde ut hö till hästarna igår kväll och att också grannen kom med ett stort traktorlass med gräs som han hade huggit med lie som dom har stått och smaskat på. Det är sjukt varmt på mitt rum och jag sitter typ naken eller kanske inte naken men nästan i alla fall men ändå håller jag på och svettas sönder. Konstig dag. För tillfället sitter jag och njuter av denna låt. Verkligen inte min typ av musik, gillar inte ens rösten men ändå älskar jag låten som fan.

Igår var jag ju in på skolan och gjorde mina två sista prov. Första hjälpen provet blev jag godkänd på och hon fick även in alla mina uppgifter som jag gjort och hon skulle rätta dom tills på torsdag och sätta betyg på mig i dom två kurserna. Så nu håller vi verkligen tummarna på att jag kirrar MVG i båda dom kurserna för annars gråter jag. Det andra provet gick väl okej och resultatet får jag tydligen på måndag. Nu har jag tre uppgifter kvar i skolan som jag planerat att göra nu i helgen för att sedan kunna skicka in allting och få betygen satta. Den 18e juni ska ju betygen vara inskickade och på plats i Strömsholm så därför är det väl säkrast att vara ute i god tid för att fixa det hela så man inte skickar in det för sent eller något liknande.

Nej. Jag ska väl försöka ta mig en dusch snart och kanske äta litegranna för ikväll ska jag kanske bort, bort, BORT! Vi hörs när jag är klar med allting igen och kan återuppta bloggandet till en daglig vana igen. Svarar även på alla kommentarer då och godkänner dom också då. Ciao!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha nää,för då lär jag va pepparkaka efter min turkietsemester! så d så!

2009-05-30 @ 20:28:55
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Joline [ F O T O ]

Svar: Okej :) Ja små ponniskruttar brukar ju inte behöva skor... :p

2009-05-30 @ 20:50:03
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0