Förlåt!

Jag säger bara förlåt för att jag varit så pass oaktiv här dom senaste dagarna men jag tror att ni förstår att man blir ganska så hjärndöd av att vakna så pass tidigt och passa barn halva eller hela dagarna. Snart är denna vecka över och det innebär att jag inte kommer passa barn lika mycket då. Dessvärre kommer jag ha mer att göra med skolan eftersom jag satsar på att vara klar med alla kurser i slutet av maj. Som jag skrev för en månad sedan så skulle jag inte blogga förrän jag var klar, jag höll det väl i två veckor men sedan sprack det men om ni märker att jag blir mindre aktiv så vet ni varför.

Jag har fått reda på mitt betyg i naturkunskap b också och det betyget landade på VG vilket är sjukt synd eftersom lagt ner så pass mycket tid och arbete på den kursen. Ida känner mig väldigt väl och i vår värld suger ett VG rövsvett eftersom vi är sanna MVG-barn som blir besviken som fan när man får ett VG. Men ni får hålla tummar och tår för att det ska räcka så jag kommer in på universitetet ändå. Jag har det sista provet i engelska på fredag också så jag hoppas av hela mitt hjärta att min hjärna samarbetar med engelskan då. Så jag ska sova tiiiidigt imorgon kväll så jag verkligen är laddad! Men pressen är stor, det gäller min framtid liksom så risken finns väl att jag skiter ner mig totalt.

Sedan ber jag om ursäkt för att jag fortfarande inte svarat på alla kommentarer och godkänt dom men bloggen samarbetar inte med mig för tillfället. När jag ska klicka in mig på bloggarna så vägrar bloggen att komma fram, istället kommer det upp en sida från blogg.se. När jag väl har skickat en kommentar så verkar den inte ens ha kommit fram. Någon som har samma problem?

Foten då? Jaa, jag åkte ju aldrig till sjukhuset för jag kom på att man måste köra bil för att komma till sjukhuset och det är min gasfot som är så pass svullen så det slutar nog inte särskilt bra. Så jag har kletat in hästliniment fulla foten för andra gången idag och om det inte känns bättre imorn så får jag åka in till vårdcentralen i alla fall.

Nu vill jag ha tillbaka solen och regnet kan gärna försvinna!



HAHA, det är den enda bilden jag har av mig i solen. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare som läst upp Naturkunskap B. Vi blev lovade VG men inte fan fick vi det av henne.... fy och tvi!!!!!!!!

2009-05-06 @ 19:57:41
Postat av: Emma

Tack så mycket!!! :)

2009-05-06 @ 20:32:48
URL: http://supergirlemma.blogg.se/
Postat av: Petter

Du är så jävla snygg!!

2009-05-06 @ 23:15:28
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Linda

Anonym: Jag har inte läst upp den kursen. Jag hade aldrig läst den kursen innan så jag hade inget betyg alls i den kursen innan. Jag läste Samhälle B istället för Natur B på skolan.

2009-05-07 @ 11:23:30
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: IDA

Hah just de, tänkte inte på att jag va ensam från klassen i naturkunskap b :P Aja, du klarar de nog med ett vg i den kursen, håller tummarna :)

2009-05-07 @ 20:31:26
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Ibland så kommer bloggen efter när man har mycket att göra och så är det! Låter inte kul at du fortfarande har ont i foten?:(

2009-05-08 @ 08:59:26
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Linda

IDA: Awwww tack för hållningen av tummarna. Håll dom hårt, annars får du ingen gratisbiljett till Tosselilla i sommar! ;) Moahahaha!

2009-05-09 @ 12:15:16
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0