Shiiit

Vilket jävla humör jag har idag. Jag var helt nära på att börja böla bara för att en person var upptagen och inte ville prata med mig på msn. Eller. Personen pratade väl med hjälp av smilies. Snacka om hormoner eller någonting sånt. Helt tårögd fan. Nåja, jag slipper hormonerna nu förhoppningsvis och jag har fått lite utlopp för min ilska för jag har skickat en massa e-mail halva morgonen. Grymt less på skiten. Nu ska jag i alla fall äta lunch, mocka och gå ut och gå. Eller om jag ska kalla det för att halta en sträcka. Nåja, nu har ögonen torkat lite så nu kan jag visa mig för allmänheten igen. Todelooo!

Kommentarer
Postat av: Pauline

sv: Ja det var verkligen jätte fint väder i förmiddes :P Se till att ha bytt olja till nästa fina väder ;) ha ha! Helst i helgen.



Jag sov som en prinsessan på ärten :P ha ha!



Ja, det är lika bra att kommentera mycket ;)

2009-03-12 @ 16:06:12
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Pauline

SV: Njaa, oktan är väl bensin? :P Men det lät bra alla fall! HAHA!

Jo, men jag har inte kört den svarte än. Där är lite mer fart i den, men jag ska provköra den en dag ;) Jag är ju mer van med den gule.

2009-03-12 @ 16:22:02
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0