Almaghrib, sawfa azorho kariba!

Vet ni vaaaad? Jag pratade nyss med Pauline om att åka till Marocko över nyår och hon är på! Fyfan vad härligt! Jag är helt nervig nu, sitter nästan och hoppar på stolen för jag är helt glad. Fyfan vad underbart det vore! Fan Pauline, nu får vi käka nudlar eller sten för att spara pengar. Eller förresten, varför käka alls?

Anna har ju sagt innan att hon ska följa med men eftersom hon ska ha barn i augusti så är det kanske inte så bra att dra med henne ut på äventyr ifall något skulle gå galet. Oss två singelkvinnor kommer ju ingen sakna så det har väl lite mindre betydelse. Hehehehe.

Skämt åsido. Alla andra av mina vänner är livrädd för landet och vill inte dit. Jag får damp på dom. Mer skit händer i Turkiet och i Sunny Beach än vad det händer i Marocko. I Marocko är det också så pass bra att om lokalbefolkningen umgås med oss så kommer polisen på en gång eftersom det är olagligt. Vill man umgås med någon där så krävs det att man går till polisstationen och skriver på ett speciellt papper som ger dom tillåtelse att umgås med turisterna.

Så det är betydligt säkrare där än vad det är i exempelvis Turkiet där varenda liten jävla fjolla går och kärar ner sig i killarna som jobbar där. Inget menat till er nu som har seriösa förhållanden. Jag syftar mer på dom små fjollorna som faller för det där "I looove you" och hoppar i säng med snubben på två röda. Big nono. Men man kan inte klandra killarna egentligen för dom är jävligt smarta. Dessutom finns det mycket mer droger och annan skit som cirkulerar i Turkiet som faktiskt inte är så pass stort i Marocko, än och förhoppningsvis blir det aldrig lika stort där.. 

Fan alltså, det gjorde verkligen min fredagskväll, även om det är hela 9 månader kvar..



Typ sådär glad är jag nu! 

Almaghrib, sawfa azorho kariba!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskar att resa och upptäcka nya saker..

marocko..mysigt värre och över nyår?..

Ni får nog en kanon semester

2009-03-14 @ 07:05:41
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Jessie - 21 år & mamma till Jacob

FYAFAN va HÄRLIGT!! Mesar är dina vänner haha..dom kommer nog att ångra det senare i livet..Nää fan asså jag har redan fått IG i en kurs! Fy på mig men vad göra,



De vill attt jag ska praktisera i nästan 4 månader på äldreboende för den tid jag var mammaledig & nu..ALDRIG att jag går med på det, men jävla tråkigt är det! Adda mig gärna på msn=) kram

2009-03-14 @ 11:38:14
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: Pauline

Det är klart vi ska ÅKA! Men fan att det är nio månader kvar. Jag hinner föda ett barn då ;) HAAHHA!

Jag har varit i Sunny Beach, så inget kan skrämma mig längre ;)

2009-03-14 @ 13:44:12
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Får jag säga att jag håller med dig till över 100000000000000%

Fan finns det ingen stake och proud i svenskarna eller? Nej, dem är förbannat smarta och då blir turisterna (vare sig IQ innan) blåögda.

Jag har nog inte sett allt, men jag har sett förbannat mycket och jag skrattar åt det. Usscchh det är PINSAMT!



Linda, you will always be blond in my eyes.

Blondes have more fun!!

2009-03-17 @ 09:27:04
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0