Make over

Ja, idag tog jag ju äntligen itu med min garderob och idag gav jag inte upp så som jag gjorde igår då hela träbiten sprack.

Såhär såg det ut innan:
 

Det fanns alltså en hylla ovanför kläderna där jag hade lakan..
.
Uppmätt och redo att fixa upp hängarna. Jag vet att tapeten är ful som fan.


Trodde jag ja! Batteriet tog visst slut så jag kunde inte skruva.


Detta var alltså mina bästa vänner för dagen.. Tills att batteriet tog slut. JA, jag vet att det saknas ett batteri på bildjäveln. Haha, syns det att jag sågat ut träbitarna själv? Ingen är den andra lik, alla är dom unik! Damn, nu var jag poetisk!

RESULTAT:


Jaa, jag vet att det saknas lite tapet där brevid spegeln och det ska åtgärdas i sommar.. Glo istället på garderoben!

Nu har jag dubbla rader som jag kan hänga kläderna på eftersom jag inte fick plats med alla mina kläder i garderoben. Jag har också skaffat två lådor som jag har lakan i den ena och skor i den andra. Sjukt nöjd är jag faktiskt om jag får säga det så.

Det är dock inte världens bästa bilder eftersom jag fick använda mobilen.

Mission completed. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Petter

Snyggt! Mycket snyggt, bra gjort!

Fast du vet att det saknas batteri i borrmaskinen? Och du vet väl att tapeten på första bilden är ful som fan?

2009-06-23 @ 19:26:07
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Petter

Jag är tydligheten personifierad! Det lades upp en söndag, bilden alltså, eftersom jag bloggar typ varje dag(timme) så borde du anta att det hände dagen det lades upp. En söndag alltså, får man post på söndagar!? Nej! Alltså är det tydligt att det inte hände när jag jobbade! Hah! Fortsätter äta punchrullar nu.

2009-06-23 @ 19:48:22
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Aysel Lale R

- hahaha hållkäften :D

2009-06-23 @ 22:04:01
URL: http://ayseelciik.blogg.se/
Postat av: Cristian

Värsta assault ju! :) Haha. Vi ses där!

2009-06-24 @ 00:20:52
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0