Landat från Göteborg

Herreguuud så trött jag var igår. Vi kom ju inte hem förrän runt tre på lördagsmorgonen. Jag var så jävla less på allt folk som ville stanna och kissa, stanna för en rökpaus. För fan, om man är 40 minuter från hemmet kan man inte hålla sig då? Fyyyy! HAHA! Jag sov i alla fall till runt elva och sedan begav jag mig in till Tomelilla med en önskan om att inte träffa en enda som jag kände. Jag hann bara in på Bo Ohlsson så stötte jag på Pauline. I mitt utkletade smink som fanns kvar efter att ha åkt flumride fyra gånger och dessutom med mjukisbrallor, mjukiströja, brillor och foppatofflor. Fy tusan.

Jag hade kul som fan i alla fall men dessvärre så har jag inte så mycket bilder än. Jag har checkat lite på Facebook men dessvärre så är det ingen annan utom Janina som lagt upp bilder än. Men det kommer väl. Så en update om Liseberg får ni inte förrän jag har bilder men jag kan säga en sak. FYFAN VAD SURA ALLA VAR DÄR! Dom som arbetade var så sjukt jävla sura. Fyyyy! När dom fick betalt så kastade dom bak pengarna och dom log inte, sa inte hej. INGENTING! Nääe, tacka vet jag Tosselilla!

Nej, nu ska jag nog dö lite mer i sängen. Vi hade gäster här igår. Bättre update med en massa bilder kommer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hellre Liseberg än Tosselilla!

2009-06-20 @ 16:48:52
Postat av: emmely

Sura människor är det värsta jag vet! Okej om man är sur ibland, men sen finns det ju dem som alltid är sura! Jag skulle aldrig orka vara sur jämt !? ... Men det verkar som om du hade kul på resan :)

2009-06-20 @ 17:51:04
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Petter

Dålig update Liiiiinda! Mer bilder och mer känslor! Fast håller med, tosselilla slår ALLT!

2009-06-21 @ 04:01:36
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

sv: kanske det kanske :P Jag har dock varit i marmaris flera gånger tidigare och det har blivit så grymt mycket värre där. Första gången jag åkte dit som var för 9 år sedan var det jävligt mysigt där.

2009-06-21 @ 09:47:14
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Linda

Anonym: Tosselilla Crew äger. Liseberg var surfisar. Vi är glada värre. Tosselilla for lajf!

2009-06-22 @ 18:19:03
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0