Lååång helg!

Jag slutar egentligen klockan fem men varken idag eller igår kom jag ifrån jobbet förrän halv sju. Då förstår ni hur mycket folk det varit på Tosselilla i helgen. Bara idag så var det drygt 6000 personer där. Full fart med andra ord och idag har jag varit precis överallt och därför vägrar jag gå ut och gå idag, plus att jag har skoskav. Jag var faktiskt duktig igår och var ute och gick trots att jag var sjukt trött efter jobbet. Så idag strejkar jag!

Idag har min dag sett ut såhär:


Jag började dagen vid entrén. Därefter hade jag lunch för att sedan gå hela vägen ner till skogen. Efter att jag varit i skogen i en och en halv timme och bland annat grävt i en toalett med händerna som hade stopp så fick jag gå vidare till go-cartkiosken. Efter det fick jag gå vidare till glasskiosken för att göra en massa glass för att till sist gå till entrén igen för att sälja klubbor och städa toaletterna. Vilken härlig dag va?

Jag fick i alla fall lite beröm från min chef som sa till mig: "Linda, du är grymt duktig. Jag tänkte bara att du skulle behöva höra det.". Det tyckte jag var jävligt härligt att höra eftersom jag sliter där som ett djur varje dag. Eller ja, ett djur var väl att ta i. Men jag sliter i alla fall och gör allting som dom ber mig om. Oftast.

Nu ska jag slänga mig i sängen. Imorgon bitti så ska jag gå ut och gå igen. Jippie!

Jag hoppas ni har njutit av helgen. Jag svarar på kommentarer imorgon istället för nu ska jag softa järnet!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HA HA HA HA HAHA jaaa men den ser lite bauta ut faktiskt.

Men de bara bra,jag totally loooove stora händer.

2009-06-08 @ 12:37:34
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Petter

Tosselilla hahaha, jag dör! :D

2009-06-08 @ 22:18:46
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Birsen

var ligger tosselilla?

2009-06-21 @ 18:58:29
URL: http://birsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0