Fredag

Idag är det fredag och det innebär att jag är ledig. Jag ska hämta upp Camilla klockan två och sedan ska vi åka till min gamla skola för att hämta mina nya betyg som jag fått. Förhoppningsvis är Malin där efter klockan två trots att hon sa att hon åker klockan två. Man kan alltid hålla tummarna. Jag kör inte till Ystad två gånger idag liksom, det finns inte på kartan! Haha!

Sedan så ska vi ner till stan i Ystad för att köpa lite smink. Jag köpte ju smink i måndags men jag köpte en rent ut sagt usel foundation. Nämligen denna som sägs vara jättebra!:


Jag har lite nyheter för er som vill testa den, den suger nämligen! Jag såg ut som ett spöke i den trots att jag valde rätt färg på den. Jag valde till och med en färg som var mörkare än den färgen som jag tänkte ta från början. Dessutom så försvinner den under dagen och man kan ju undra var den försvinner? Den måste ju nästan gå in i huden! Nääe, denna mineralfoundation från Maybelline var verkligen ingenting för mig. Synd bara att den var så dyr! Nåja, jag hoppas verkligen att jag hittar den som jag vann från Louises tävling för den är sjukt bra men det verkar tyvärr som att den inte finns i Sverige. Nämligen denna:


Så idag ska jag genomsöka hela Ystad för att hitta den för den är verkligen underbar. Den täcker perfekt och gör att huden känns väldigt len.. Jag ska in på HM, Crispa och ööh.. Det var väl alla ställen i Ystad som har smink förutom Åhléns? Fan också! Nåja. Jag MÅSTE hitta den! Någon av er som sett den?

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha nä d kan man lugnt säga.

2009-06-05 @ 10:33:48
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Glöm inte sminkaffärer bredvid scorett :P

2009-06-05 @ 10:48:37
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jaaaa jävlar vilken underbar dag det vaar!! Vill göra om det heelt klart! Synd att det bara varar en dag "/ det skulle vart en vecka! haha

2009-06-05 @ 12:17:40
URL: http://supergirlemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa lakrits mentos är skitgott!

2009-06-05 @ 16:00:19
URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0