Jag säger bara en sak:

AJ!

Idag är mina fötter sjukt jävla trötta och jag har så ont i dom så att jag håller på att smälla av. Idag harf jag stått upp konstant i nio timmar. Jag hade tjugo minuters lunch inklusive promenaden till och från personalhuset som tar sammanlagt cirka 13 minuter.

Vi hade 6787 besökare idag. Normalt sätt har vi 1500-2000 personer om dagen. Jag har gjort över 500 våfflor idag och jag har stekfett fan överallt. Jag har bryggt runt 45 kannor med kaffe också. Fyfan för kaffe säger jag bara.

Jag sitter i sängen nu och jag tänker fan inte röra min feta röv till duschen för att duscha idag. Det får bli imorgon bitti.

Nu ska jag sova. Mina fötter gör sjukt ont.

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Petter

Ojoj, mycket att göra på kiwiks marknad hör jag! Men kämpa på!!

2009-07-29 @ 20:57:03
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Joakim Berg

tja tja mitt namn är joakim berg och bor i en liten småstad som heter vadstena med knappt 8000 invånare och har en blogg med över 3500 besökare per dag just nu, ta gärna en titt och bevisa att även småstads bloggare kan nå toppen,

Lägg gärna till mig på bloglovin lägger till alla som lägger till mig:)

förlåt om det jag skickat besvärat dig då ber jag om ursäkt:)

2009-08-18 @ 00:33:02
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0