Hej allihopa!

Och förlåt att jag inte har uppdaterat på ett tag men tiden och orken har verkligen inte funnits. Trots att jag inte uppdaterar så är det en massa folk som klickar sig in här varje dag. Det är trevligt värre men jag måste dock be om ursäkt. Jag har jobbat non stop känns det som och när jag inte jobbade så tog jag in hö. Tungt värre om jag får säga det själv eftersom höet inte var torrt riktigt än så vägde balarna runt 40 kilo styck. När jag har jobbat så har jag varit ute på min powerwalk och sedan har jag somnat så där har ni förklaringen till varför jag inte uppdaterat eller svarat på kommentarerna. Haha!

Förresten så stod det minus tre kilo på vågen i måndags! Som jag har kämpat!

Vad har mer hänt då? Eeeh.. Let's see...

Michael Jackson har ju gått och dött, det är ju trist värre men jag tycker det är underligt att han har levt så pass länge som han faktiskt har gjort. Personligen så tror jag att han tagit en överdos. Oavsett vad så var han grym och jag tänkte simma till England bara för att se honom live. Nu blev det inte så och kanske var det bäst att han fick avsluta sina dagar i sitt "hemland".

Jag uppdaterade senast den 26 juni så det är ju hela 6 dagar sedan. 5 av dessa dagar har jag jobbat och i måndags var jag ledig. Det var då vi tog in hö, vilket syns på mina ben om vi säger så...


Det ser ut som att jag varit i krig!

Nu ska jag nog ta och klä på mig och fixa mig för jag ska åka till jobbet. Jag skulle egentligen ha varit ledig både igår och idag men som tur var så fick jag jobba dom dagarna också. Nu har vi också börjat jobba en timme längre vilket också innebär mer pengar. Hehehe.

Jag ska försöka få tid till bloggen ikväll när jag slutat jobba. Ha det fint så länge!

Kommentarer
Postat av: Petter

Jag vill rulla höbalar, verkar tokroligt!

2009-07-02 @ 16:38:47
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag tycker absolut att du ska ta dig tid för bloggen ikväll!

2009-07-02 @ 16:55:13
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Birsen

Grattis till viktminskningen.

På sommaren blir det inte mycket bloggande då alla är utomhus och har en massa att göra.

Bara jag som får hålla mig inomhus och tråka.



Kram

2009-07-02 @ 18:14:59
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag tror MJ antingen tog livet av sig eller fejkade sin död :P

2009-07-06 @ 10:52:29
URL: http://dependence.blogg.se/
Postat av: Angelica

sådär såg mina armar ut efter att ha bärt hö ngr dagar, blää

2009-07-06 @ 23:02:19
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0