Mjaaaao!

God morgon allihopa!

Nu sitter jag här i min vackert mintgröna morgonrock och kollar på Jay Leno. Han är tuff! Undrar hur mycket den mannen med hakan är värd egentligen?

Hmm. I morse när jag kom ut för att mata katterna och hästarna så var det en vovve här som vi inte rår om som hälsade på. Haha! Det var ju bara att ringa till ägaren som kom och hämtade honom på "studs".. Om man säger att man ska komma på en gång och man bor 4 minuter ifrån vårt hus så ska det väl inte behöva ta 45 minuter innan man kommer och hämtar hunden? Stackars katterna som han jagar varje gång han kommer hit. Dom sitter i träden och överallt och håller på att skita på sig när dom går över gårdsplan när hunden åkt hem..


Nåja.. Life is life. NA NA NA NA NAAAAA! *sjunger lite nurå*

Jag ska åka in till byn idag och posta ett paket och sedan ska jag handla och sedan ska jag åka hem igen. Måste göra klart minst ett skolarbete idag. Så är det bara! Men först ska jag hoppa in i duschen. Jag hoppas att lite av det röda i hårfärgen ska försvinna när jag duschar... Jag skulle ju färga håret så att jag fick tillbaka min egna färg. Så tänkte jag i alla fall. Men det slutade i röd/lila istället. Icke vackert. Nåja. Jag får väl färga om håret när jag får pengar i framtiden..

Nej. Nu ska jag hoppa in i duschen så jag får lite gjort idag!

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Visste väl att den låten skulle falla dig i smaken,kolla helt värdelös musiksmak har jag ju inte iallafall. haha

2009-01-29 @ 11:51:25
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Josefin

hahah jag är van med folk som har dåligt minne så det är luuugnt ;D Brukar få sitta och återberätta alla resor osv för min syrra för hon kommer aldrig ihåg något! haha



åååh! jag tycker det är lite fascinerande med dubbelgångare, tror att alla har någon "kopia" ute i världen! fast jag hade nog svimmat om jag såg mig själv komma gående på stan eller nåt! hahah

2009-01-29 @ 14:30:58
URL: http://joosefinh.blogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: aha :D min pappa bodde i kvissle förr :) i dom dära röda trillingshusen sen kom det massa pundare och skit dit ;S uscha!

2009-01-29 @ 17:18:29
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: sandra

Ja, de kanske var Istanbul vi prata om haha. Kollade de där klippen helsköna haha! Vet du några fler roliga?



Verkar som att du har fullt upp hemma nu! röd/lila hår lät ju rätt läckert faktiskt!



Ja, skönt att den inte var tillbaka. De är allt en riktig "skit" sjukdom. oh well..

2009-01-29 @ 17:33:22
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: angelica

ja verkligen ! det blir universitetsutbildning, ekonomi

2009-01-29 @ 20:41:04
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0