Jag ångrar mig!

Jag vill inte ut och passa barn idag. Jag vill inte. För det är kallt som fan och halt på vägen så in i helvete. Jag vill stanna hemma under mitt täcke. Skit i pengarna. Jag kommer ändå bara få byta bajsblöjor och när man gör det så går inte lukten från våtservetterna bort! Usch. Jag mår illa bara jag tänker tanken. Nää, nu blev jag negativ!

Nää, jag får väl ta mig i kragen. In på toaletten och pilla in linserna, fixa håret så jag inte ser ut som nu och trycka på mig lite smink i ansiktet. Kläder ska jag kanske också ta på mig. Vore lite illa om jag kommer dit naken. Jag vet inte ens hur många av barnen jag ska se efter idag. Jag hoppas dock på att det bara blir bebisen för då slipper jag sitta och låtsas vara intresserad av krigsspel på datorn eller bli bortgjord av nioåringen..



Ha det fint så länge så hörs vi sen. Om jag nu överlever färden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0