Formlära

Jag skiter fullständigt i om det heter intro, outro, stick, refräng, vers, brygga eller mellanspel. Jag hatar verkligen musiklektionerna. Usch och fy och tvi och blä. Eller.. Jag har ju inga lektioner, jag läser om det hemma samtidigt som jag tränar på pianot till Für Elise. Det är inte särskilt många dagar kvar tills jag ska ha min avslutning och sedan slipper jag förhoppningsvis musiken.

Jag har gjort klar en hel uppgift idag. Så nu är jag nöjd värre.

På söndag ska jag eventuellt passa barn också. Det blir nog trevligt. Lite pengar till plånboken liksom..

För den delen är jag sur som fan. Jag var till farbror doktorn idag igen eftersom min penicillinkur ska vara klar om två dagar och jag känner ingen förbättring. Så idag fick jag en ny penicillinsort som jag ska testa i ytterligare 10 dagar. Skjut mig

Haha, jag hittade en bild idag som Ida tog på mig förra året. Jag tror det tog 10 bilder innan jag fastnade på bilden. Annars så var det bara själva huvan som fastnade. Hahaha. Fan, tänk att det redan är ett år sedan..


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Det är klart du törs det ;)

2009-01-02 @ 18:09:43
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: annika

Fin blogg =)

2009-01-02 @ 18:18:29
URL: http://gustafssonaannika.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

vafan blev du utskälld för?

haha har du varit en stygg flicka linda?



Ha ha jag vet inte hur din sötis ser ut så jag kan ju inte jämnföra o mahyar e ingen kändis..haha

Eller ah han hade väl några fjortisar efter sig efter talan men d e nog d enda. haha

han kallar mig för kändis för att jag har några hundra läsare om dagen,haha han tycker vi ska bli nya blondibella o nils .ahahhaha



Jag vill faktiskt oxa va i istanbul nästa nyår.

Eller iallfall utomlands. haha

Fast istanbul låter roligast för jag har massa kompisar som alltid åker dit över nyår. haha

2009-01-02 @ 19:19:24
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Josefin

haha nej, verkligen inte ;P



Jag funderade faktiskt på att skaffa ett fadderbarn men kom fram till att jag är alldeles för känslig för det..Känns som att det blir lite för personligt för att jag skulle klara av om något skulle hända barnet eller så... Men jag beundrar verkligen människor som har fadderbarn och det måste ju vara sjukt roligt att kunna skriva brev och lära känna personen på ett sätt:)

2009-01-02 @ 19:22:39
URL: http://joosefinh.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja det är nog en grym upplevelse, det är jag säker på!:) Vi får väl se, kanske tuffar till mig lite och skaffar ett så småningom! haha

2009-01-02 @ 19:30:36
URL: http://joosefinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0