Dö katt, dööö!

Så kände jag inatt när jag inte kunde sova. MIn lilla plutt har blivit sjuk igen. Ni minns kanske förra året när kattstackaren hade nästintill 42 graders feber och var så täppt i nosen att han blåste bubblor när han andades. Min plutt. Han är som sagt sjuk igen så han är uppe i 40 graders feber och fick då vara inne igår natt. Vilket misstag är min kommentar om det hela för satan vad han har levt om. Jag har kanske sovit 3 timmar. Till slut blev jag så less på honom att jag tog honom under täcket och höll fast honom där under och sedan satte jag täcket över huvudet på oss båda. Då somnade han, till slut.

Dessvärre har han förstört min fjärrkontroll till tv:n. Han har tydligen rivit ner den i en tillbringare med vatten i. Så nu är jag grymt ledsen.. Min fjärrkontroll innebär tv och tv:n kan jag inte leva utan. HAHA! Han lyckas med allt.

Här har ni den sjuka förstöraren:



HAHAHAHAHA, kolla sånt tjockt huvud han har! HAHA.

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Allt är bra mwed mig med!!



Ha en bra dag vännen!

2009-01-07 @ 11:26:20
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: angelica

vad söt han är!



svar: jaa rosa vart de :) gillar själva designen så de ända som funkar till de är ju typ rosa o röd..



hur går de me o ändra din design då? =p

2009-01-07 @ 12:27:03
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: STYLE BY B'N

hahaha! Ja verkligen :D HUGS!!

2009-01-07 @ 13:02:38
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Annelie T

Haha han såg lite evil ut på den där bilden faktiskt ;)

2009-01-07 @ 13:04:55
URL: http://anneliten.blogg.se/
Postat av: Jessie - mamma till Jacob

va tråkigt att katten e sjuk=( Men filmen e bra, tycker du inte haha tack för tipset ska se den så for jag har den i datan, för jag vill ej betala för en gammal film även om den e skit bra. Hur e det annars??kram kram

2009-01-07 @ 13:27:59
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fick ett mail om att du skrivit massa skit om mej med en tjej och här har du lite att läsa; Fet och ful, det var det inte jag som sa. Jag skrev vad Erik tyckte. Skabbig lägenhet? Nej nej nej, nyrenoverad, kan ha blivit skabbig efter att du bott här de dagarna! Och klart han lägger ner många tusen på sin bil den är värd jävligt mycket. Och ja jag har vägt 120 men nu väger jag 85 du! Jävligt nöjd med det med, när vägde du 85 senast eller ska jag fråga 120 kanske? För sist jag såg dej så såg du ut att väga minst 165! Och det sa alla som såg dej här. Jag löder inte alls rör på mitt jobb, min kompis Emma gör det, jag gör alltmöjligt på mitt jobb. Och jag umgås inte alls mest med min mamma, men mycket och kan bero på att jag inte var nåt misstag som du påstår att du var! Sen spelar vi inte alls Wii, du vet att vi jobbar och tjänar pengar, och wii spelar vi nån gång ibland, för du verkar fan inte läsa nåt alls. Skulle bara ge lite svar på tal nu. :) Men du kan ju samtidigt tacka en viss person som skickade de kommenterarna med ;) Lycka till med viktnedgången, för du kommer bli sjuk pga övervikten en dag om du inte går ner och det vore ju tråkigt att dö i förtid menar jag. Önskar aldrig nån illa bara för att jag ogillar dom och dess beteende. Och samma som innan gäller, jag raderar alla dina kommentarer utan att läsa dom.

2009-01-07 @ 15:29:46
Postat av: Emmah

Fick ett mail om att du skrivit massa skit om mej med en tjej och här har du lite att läsa; Fet och ful, det var det inte jag som sa. Jag skrev vad Erik tyckte. Skabbig lägenhet? Nej nej nej, nyrenoverad, kan ha blivit skabbig efter att du bott här de dagarna! Och klart han lägger ner många tusen på sin bil den är värd jävligt mycket. Och ja jag har vägt 120 men nu väger jag 85 du! Jävligt nöjd med det med, när vägde du 85 senast eller ska jag fråga 120 kanske? För sist jag såg dej så såg du ut att väga minst 165! Och det sa alla som såg dej här. Jag löder inte alls rör på mitt jobb, min kompis Emma gör det, jag gör alltmöjligt på mitt jobb. Och jag umgås inte alls mest med min mamma, men mycket och kan bero på att jag inte var nåt misstag som du påstår att du var! Sen spelar vi inte alls Wii, du vet att vi jobbar och tjänar pengar, och wii spelar vi nån gång ibland, för du verkar fan inte läsa nåt alls. Skulle bara ge lite svar på tal nu. :) Men du kan ju samtidigt tacka en viss person som skickade de kommenterarna med ;) Lycka till med viktnedgången, för du kommer bli sjuk pga övervikten en dag om du inte går ner och det vore ju tråkigt att dö i förtid menar jag. Önskar aldrig nån illa bara för att jag ogillar dom och dess beteende. Och samma som innan gäller, jag raderar alla dina kommentarer utan att läsa dom.

2009-01-07 @ 15:30:05
Postat av: Angelina

Söt kisse :D

2009-01-07 @ 15:57:37
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: linda

Hoppas han kryar på sig och slutar förstöra dina saker..*L'

2009-01-07 @ 16:12:12
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: batoul

Heeej, du har en jätte sööt katttt!!! jag vill också ha en katt, men jag har en kanin xD

2009-01-07 @ 19:14:26
URL: http://batoulspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0