Men sluta!

Oxen 21/4-21/5

Onsdagen handlar mer om framtiden än om nuet. Du får ut mycket av att planera och av att välja mål.



JAG VET! Planera, få tummen ur röven. Nu tjatar till och med mitt horoskop på mig? Sluta nu förfan!

Jag känner mig redan helt stressad och pressad för att fixa alla jävla betyg som ska fixas innan juni. Jag tror att anmälan till högskolan har öppnat också. Pain värre... Btw så hade jag en lärare som hette Paine i efternamn, det tyckte jag var lite roligt.

Nej, jag ska väl fortsätta skriva samhällesuppgiften eftersom bloggen dummar sig. Detta inlägg skrev jag 21.03. Hrm..


Kommentarer
Postat av: Leia

Jättefin header!

2009-02-19 @ 00:34:08
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0