Finally!

Jag har kickat igång mitt internet här hemma så nu fungerar det i alla fall. Eller, det fungerar just nu. Det kom nyss upp en liten ikon som sa att internet var tillbaka, sedan försvann den och då var internet borta igen så jag skyndar mig att skriva detta i Word innan jag klistrar in det på bloggen om internet nu kommer tillbaka igen.

Idag sitter jag och pluggar för fullt. Jag har bestämt mig för att en kurs ska vara klar imorgon och jag har bara en enda uppgift kvar nu. Underbart! Jag har gjort 2 andra idag också och innan dess har jag gjort 3 också så sammanlagt är det 6 uppgifter.

Jag kommer inte att godkänna eller svara på kommentarer förrän mitt internet är tillbaka. Det kanske ni förstår. Annars kommer jag att slita mitt hår och det är kanske inte särskilt smart.

I veckan har jag postat de tre varorna som jag sålde på Tradera och jag har också lagt ut en annan annons där också. Ska lägga ut fler så fort mitt internet är tillbaka igen. Det är nog snön som gör att internet försvinner på detta vis. Trist är det i alla fall... Min häst tycker dock inte att det är lika trist med snön vilket ni kan se på bilden som jag tänkte klämma in på detta inlägg om jag hinner innan internet försvinner igen.

För övrigt kan jag kanske säga till allihopa att ha en bra alla hjärtans dag och använd kondom typ. Finns väl kanske inte så mycket mer att säga. Jag hoppas på vissa saker tills ikväll men vi får se om dom slår in eller inte. Hehehe.

Nåja, jag bjuder på en bild på min häst som togs igår när vi busade på åkern igen:



Ha det fint så länge!

Kommentarer
Postat av: sofie

vilken sötnos :)

http://minkaralillaponny.blogg.se

2009-02-15 @ 11:32:40
URL: http://minkaralillaponny.blogg.se/
Postat av: Jessie - 21 år & mamma till sötnosen Jacob

vilkem fin häst gumman=)

2009-02-16 @ 14:25:03
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: Inget Namn

nnaaww va fin bild heheh

2009-02-16 @ 18:03:20
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte
Postat av: Laura

WOOOOW - vilken underbar bild! Den ser verkligen professionell ut!



Jodå, det där huset var ju inte i bästa skick, och jag skämtade nog då jag sa att det är vårt blivande hus.. Men man vet ju aldrig, med lite målfärg och en del reparationer skulle det kunna bli rena drömhuset! Läget är ju helt perfekt, alldeles vid stranden... :)



Kram!

2009-02-17 @ 00:29:06
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0