Ångest

Jag känner ångest. Varför i helvete var jag tvungen att tacka ja till att vara barnvakt idag. Klockan är 04.58 och jag skulle mycket hellre ligga i min säng och sova. Men inte då! Jag ska vara på plats om ungefär en halvtimme. Jag är trött värre.. Jag har kanske sovit två timmar i natt eftersom jag varit livrädd att jag ska försova mig så därför har jag vaknat flera gånger, precis som alla andra gånger då jag varit barnvakt på morgonen.

HAHA! Nu ringde precis personen som jag bad ringa mig klockan fem så jag inte försov mig eftersom han jobbade natten inatt. Härligt att han gjorde som han skulle!

Nåja, jag är uppe nu i alla fall och får förhoppningsvis gå och lägga mig om några timmar igen. Fast sedan ska vi åka med djuren till veterinären. Klockan två ska vi vara där så det blir väl bara en timmes powernap.

Jaja, jag ska väl klä på mig istället för att sitta här i pyjamaströja och trosor. Höhöhö, fast trosorna är jävligt sexiga alltså. Urtvättade härliga jättestora boxertrosor med en massa hjärtan på. HAHA! Jag är helt enkelt redo för att vara med i Victorias Secret eller vad det heter. Höhöhö.

Nä men vi hörs senare igen då ni förhoppningsvis också har vaknat!

Ha det fint så länge och god morgon!


Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du får en fin dag.

take care

Sannie xoxo

2009-02-18 @ 08:34:39
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: sandrahedman - En ridsportsblogg

sv: Varför inte? ;-)



Inte lätt inte! Har du en bra tränare nu då?



Hmm.. okej, jag funderar på om jag ska göra så eller ej.



Tack så mycket!

2009-02-18 @ 10:47:54
URL: http://sandrahedman.blogg.se/
Postat av: Sandra

gött de att du är på bättringsvägen:D joda de är fint, humöret växlar som en jävla berg och dalbana som vanligt med andra ord:P Har du sett den live? Var det bra då?:D



haha victoria secrets nästa, typ så kände jag mig i morse med mina urtvättade gråa trososr med en rosa princesskrona haha. Sexigt värre!

2009-02-18 @ 13:05:20
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Leyla

sv: i granloholm :) yess, älskar oth!

2009-02-18 @ 17:37:01
URL: http://flybutterfly.blogg.se/
Postat av: Denize

Haha ja jag är liten plutt :P bara 19 år haha!

Hur gammal är du?

Åhh jaså hur gammal trodde du att jag var då? ;)

Vad har du för dig för tillfället då? hur får du dagarna att gå?

Har du någon kontakt med killen något alls?



Puss

2009-02-18 @ 19:02:55
URL: http://denzan.blogg.se/
Postat av: Jen

Haha, nä men han är från Alanya, eller nä inte från början men det var där vi träffades, då hade han bott där i 10 år.



Vi har varit tillsammans denna månaden i 3 år, va fan det är nån gång i denna veckan till & me, måste kolla upp och kanske fira haha.

Barn får vänta tills vi blir färdiga med allt vi vill. (eller va jag vill=)

Ska du ner till Turkiet i år?



Vadå hade du en kärlek, men inget längre, tell me...

2009-02-21 @ 14:06:52
URL: http://kampenmotmigsjalv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0