Sista rycket!

Nu ska jag göra det sista på denna jävla analys som jag ska göra som handlar om huvudsatsers SV (subjekt,verb)- och VS (verb,subjekt)-följd och ordklassfrekvens osv osv osv. Så jävla tråkigt att jag smäller av!

Min mamma och hennes sambo körde precis iväg och köpte pizza/pasta till kvällsmat. Det blev pasta med kebab för min del. Mums!

Imorgon är det sista dagen i skolan för mig under 2009. Sjukt skönt! Ska dock sätta mig på bussen redan klockan sju på morgonen. Lite mindre roligt. Börjar sedan igen den 11 januari så det är ju nästan en hel månads lov. På fredag ska vi egentligen ha sista föreläsningen men eftersom min mamma ska opereras på torsdag så kommer hon nog behöva hjälp på fredagen av mig så därför får jag helt enkelt stanna hemma.

Men men, ska väl återgå till pluggandet igen.

Vi hörs imorgon!

Kram!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Nä d e nog mest d faktum att Tolga bor me några maffiasnubbar o rör sig i sådana kretsar som får honom o fega ut. svin!

Vill inte lägga ut bild på honom i bloggen.

Har du facebook?

2009-12-14 @ 22:49:12
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

såklart jag har.

Rebecca Varvemo Riise.

Min profil e öppen så d e bara kolla bland årets marmarisbilder.

2009-12-15 @ 18:21:04
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0