Nu bär det av...

Yesyesyes, nu bär det iväg.. Ska snart sätta mig i bilen och köra i sakta mak till Kastrup för att sedan ta mig till secret destination. Vissa vet var jag ska och några få vet varför. Jag kommer hem den 23e igen så det blir bara en snabbis.. Men det gör ingenting för det ska bli så jävla nice att bara komma iväg. Har längtat! Nu håller vi bara tummarna för att bron inte är stängd. Jag ska försöka blogga lite medan jag är borta men förmodligen kommer tiden läggas på annat som är lite mer viktigt... Hehehe! Nej dags att bege sig. Lyfter 17.25..

Hej då snöstorm!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lugnt, är lika seg ja:P Haha, ja du, bra fråga så långt som till bröllop har vi inte planerat än, haft en fnurra på tråden.



Attans vilka gulliga bilder du tagit på hästarna:) Well hon gör väl inga fel när hon sköter hästarna direkt, men det är de att den ena hästen en liten shettis på 30år plågas då hon har problem med munnen och maten och allt fastnar i käkarna på henne så man är tvungen att gräva ur dom, hon behöver akutvård av en tandläkare eller avlivning :( och den andra är 27, gammalr travare som är konstant halt..

2009-12-18 @ 20:39:07
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0