Hinner inte blogga men tävlar det gör jag...

... men måste plugga!

Håller på med ordklassfrekvenser och annan skit. Måste hinna skriva en analys med Camilla som befinner sig i Göteborg också innan måndagen för på måndag ska jag, Camilla och Evelina samlas på biblioteket i Lund klockan åtta och skriva vår rapport. MEN SEDAN ÄR DET FAN LOV och då ska jag träna som ett jävla fån så jag hinner bli smal till i sommar. Eller mindre tjock i alla fall. Hehehehe.

Btw så är jag med i en tävling hos Lily där man kan vinna en egendesignad almanacka i pris. Kolla in tävlingen ni också, men tävla för fan inte för då blir det bara svårare för mig att vinna. Hehehehehe, skojar bara!



Bild lånad hos Lily.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Snälla, skriv inte om du inte vet något. Den sekunden snackade jag med mamma. SÅ du menar att jag inte ens ska snacka med min mamma eller vad?

2009-12-12 @ 20:08:56
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

daaammmnn.. de va INTE igår!

hahahahah att du mins! herreeguuudd de där käns som om evigheter! aa fan,.. nu fionns det inga killar o deppa över..

jaa allt går bra som fan.. TACK SÅ MYCKET :D

kul o se att du lever..

allt bra med dig?

2009-12-13 @ 17:07:24
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0