Bröööm bröööm

Jag borde svara på alla kommentarer igen som bara ligger och skräpar. Här klagar jag på att ni inte kommenterar men när ni väl gör det så hinner/orkar jag inte svara på dom..

Idag har jag inga planer förutom att jag ska laga hemmagjord pizza till middag för hela familjen. Annars så var det tänkt att jag skulle plugga men jag har inte fått transkribtionen från Camilla så det är ju lite svårt att plugga om man inte fått det man ska plugga på. Hoppas att hon skickar den idag så jag kan jobba med den snart.. Grupparbeten är förresten tråkigt som fan även om jag gillar folket jag jobbar med och tydligen ska vi arbeta med sånt jämt under utbildningen, så kallad PBL.

Annars så är skolan slut nästa fredag och på torsdagen ska min mamma opereras. Jobbigt jobbigt. Jag ska följa med henne i alla fall så det blir nog bra.

Har förresten köpt ännu en man. Som jag inte får att fungera. Är det någon som är teknisk?! Jag kan inte föra över musik till den utan när jag sätter i den så börjar all min musik föras över så jag inte kan välja vad jag vill ha på den. Dessutom går det inte att radera den musik som redan förts över. Hur gör man?! HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0