Dags!

Nu är det väl dags att ta sig i kragen och ta sig in till badrummet för att sminka sig lite innan det är dags att bege sig för dagen. Sista lediga dagen innan skolan börjar. Herregud. Från och med imorgon är jag universitetsstuderande. Coolt! Måste nog ta reda på hur mycket ett busskort kostar också. Att pendla med bil har jag väl inte riktigt råd med än..


SURT, halva inlägget försvann när jag publicerade skiten. Nu hinner jag inte skriva om det. Vi hörs senare för nu ska jag iväg! Och jag lovar att jag ska, ska, ska, SKA godkänna och svara på alla kommentarer ikväll. Promise! Känns som att det är dags när det är runt fem sidor som inte godkänts än. Så långt bak från i juli är det inte godkänt. Bra jobbat, bra jobbat Linda!

Kommentarer
Postat av: Kicki Magnusson

Jodå det är klart att du gör men kära lilla vän jag vet inte ens hur jag ska ta mig dit eller hem....Tomelilla är rätt långt ifrån där jag bor man kan inte direkt gå....=)



Kram

2009-08-31 @ 16:00:33
URL: http://kickimagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0