Nervös

Nu är jag vaken, hästarna är ute och jag sitter redo att läsa igenom alla sidor en sista gång.. Någonting säger mig att provet inte kommer att gå så bra men man kan alltid hålla tummarna. Om jag gör provet bra så slipper jag förhoppningsvis det sista provet som jag annars skulle göra.

Efter provet så ska jag vänta på skolan i nästan två timmar för att göra två redovisningar i samhällskunskapen. Då ska vi diskutera de två arbetena som jag gjort i kursen så det blir förhoppningsvis lite enklare än provet eftersom det handlar om vad jag skrivit och inte om vad andra skrivit. Hehehe..

Provet handlar om atomer, det periodiska systemet, kemiska reaktioner, ädelgasstruktur osv osv osv. Tråkigt värre med andra ord men man kan ju alltid hålla tummarna för att det ska gå bra. På ett sätt känns det som att jag kan sakerna men på ett annat sätt så känns det som att provet inte kommer gå bra alls. Ojojoj säger jag bara..

Nää, det är väl bäst att sluta oja sig och läsa igenom skiten igen. 40 sidor, here I come.

Förresten så är det fint väder idag också, det gillar vi!

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, får fösöka att lyssna på något anant.. Ja just det ja, så var det ju.. Din baba var därifrån ja... jo jag kikade lite på grammatiken och det verkar inte helt lätt, det är väl synd att påst..hehe..



Jaså är du oxå lång?? Då är vi 2. Eller jag tycker i alla fall att jag är lång. haha..



Ja och nu är min katt borta oxå?? skumt, är det någon katthärva på g lr????

2009-04-22 @ 10:03:06
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: thesshanning

Svar: Haha ja men ellerhur! ;p men det var faktiskt en rolig upplevelse, haha. Jadu det finns nog lite överallt, jag fick tag i min utav stallägaren. Hon kostade 350kr! men sök, så kanske du hittar ngt :) Allt väl med dig annars & så?

2009-04-22 @ 12:34:04
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: Becca

Ramlar in o säger Hej!

Kjam

2009-04-22 @ 13:02:09
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hoppas provet gick bra!



En balkong mitt i Istanbul säger du? nu blev jag nyfiken! haha ;D



Ooh, sorry! Inte ska du vara orolig inte, hur som helst är det som sagt no problems med fingret nå mer som tur är, det läker som det ska :) Ska försöka skärpa mig med uppdateringen!

2009-04-22 @ 17:44:41
URL: http://joosefinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0