Nu får jag ju ge mig.




Jag sa ju för en vecka sen att jag skulle börja skriva mer och oftare här igen och sen gör jag inte det? Som straff borde jag ju få godisförbud eller nåt. I och för sig så har jag redan godisförbud och förändringen av mitt liv håller i sig. Jag har gått ner 3 kg på 1½ vecka. Jisses. Det måste ha vart en jävla massa vatten i systemet. HAHA! Nej nu skojar jag bara.

I alla fall så jobbar jag på ute i stallet och målar, rollar och målar lite till. Det blir vitt. Blekt kanske men vafan. Det ska va fonky fresh liksom. Eller hur? Fan vad ovettiga saker jag skriver egentligen. Och inte har jag någonting vettigare att skriva heller.

Justeja. bloggen fyllde ju ett år igår. Grattis till bloggen i efterskott. Jorden gick trots allt inte under. Haha

Jag svarar på alla kommentarer imorgon i alla fall. Så jag har inte glömt bort er. Bara så ni vet.

Jag är glad att Panduro har massor med rea nu. Mindre glad blir jag väl när räkningen kommer. Men förmodligen så tjänar jag väl kanske lite pengar på mina smycken. Om jag har tur. Haha. Fan vad ovettigt egentligen. Man sitter som 19-åring och gör egendesignade smycken och säljer. Geeeeeeeek. Förresten så gick jag i samma klass med en kille som hette Geeeeeeek i efternamn. I och för sig så stavades hans efternamn Giek. Töft.

Nu ska jag spela Sims och sen ska jag se Top Model. Tack och hej.



Btw, nån som är bra på att göra design? Eller som har lust att ta itu med min litegranna?

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Meeeeeeeeeeeen fasiken! Nu kom du på mig, och avslöjade min stora hemlighet.

Att jag inte är Au pair eller i USA.

Ja, jag är där nere i Skåne och säljer plus lagar dörrar.

Berätta inte för någon!



Snyggve på bilden här vaaa? Ahhaaa!

Ur fin!

2008-09-14 @ 15:11:13
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: guLLinder

äre någon som är bra på bloggar så äre väl du?

2008-09-30 @ 15:35:36
URL: http://gullinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0