Känslor överstyr.

Jag såg nyss en bild som fick mitt hjärta att hoppa över ett slag. Det kändes som ett slag i magen. Jag trodde aldrig att jag skulle känna såhär för en människa som svikit mig så otroligt. Fan också. Halva kvällen har det känts som innan den där dagen i april då allt störtade. Tänk om man kunde spola tillbaka tiden, vad mycket dum skit som jag gjort den senaste tiden som jag sluppit göra. Tänk om allt hade kunnat vara så lätt.



Mmm, what you say?
Mm, that you only meant well? Well, of course you did.
Mmm, what you say?
Mm, that it's all for the best? Ah off course it is.
Mmm, what you say?
Mm, that it's just what we need? And you decided this.
Mmm what you say?
What did she say?


Speak no feeling, no I don't believe you.
You don't care a bit. You don't care a bit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0