Damn

Igår förfrös jag röven, idag har jag svettats sönder och imorgon lär jag väl bli dyngvåt. Jisses...

Jag kom på att om prick två veckor så sitter jag och glor på Martin Stenmarck med Emmah och en annan tjej som jag inte vet vem det är. Men det blir nog great, tror ni inte det? Anyway så ligger jag efter med kommentarer och svår på dom igen. Not good. Hoppas ni har tålamod för svar kommer ni att få. Jag är inte så mycket för att sitta vid datorn just nu. Inget msn, inget sims och inget bloggande. Trist kanske många tycker eftersom jag inte är särskilt social nuförtiden. Jag har helt enkelt inte tid.. Lust är kanske det rätta ordet..

Nåväl..

Förresten så ska jag döda Olivias kille, eller ex blir det väl nu. Jävlar alltså. Lilla polskii som är världsbäst och hon hittar ett jävla svin som visar sig vara gift och ha barn i Polen. Jisses alltså. BUUU PÅ POLSKA POJKAR!

Så om ni ser denna kille, SPARKA IN NÖTTERNA PÅ HONOM, SPOTTA PÅ HONOM OCH HÄLSA FRÅN NORRLAND!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0