Utmanad av Emmah

Godmorgon sötnosar. Jag blir alltid utmanad i sånahära förjävla listor så jag får väl göra en till nu då. Iiih. Snart ska jag klippa mig. Det blir nog najs det. Det blir en frippa som jag inte haft på 2 år. Så det blir nice. Jag hör av mig lite senare igen. Puss!


Jag blev utmanad av Emmah.

Brukar du komma i tid: När jag inte försover mig så. Men jag var ofta sen till skolan av någon konstig anledning.
Vad hade du i din mun senast: Fruktsallad!
När mår du bra: När jag trivs med mig själv.
När blev du fotad senast: I somras på personalfesten.
Hur känner du dig nu: Ont i skallen och är lite halvt orolig.
Kan du laga mat: Ehm, värma färdigrätter i mikron?
Vad pluggar du: Jag börjar på onsdag. Med kurser som jag hade G och VG i från gymnasiet. Det ska jag nu ha MVG i!
Vad tycker du om fötter: Dom är förjävla bra att ha när man vill gå någonstans..
Är du smart: Ida kallar mig smart, hon vill tydligen ha min hjärna. HAHA!
Är du aktiv i skolan: Jag var.
Vad saknar du: En mörk man vid min sida. HAHA!
När och varför grät du senast: Inatt eftersom min jävla stegräknare låg och tjöt och vägrade sluta oavsett hur mycket jag tryckte på knapparna. Det slutade med att jag klev upp och la den på bron, under en tom kruka. Som en hatt ni vet. HAHA! Jag var så frustrerad. Fan va geeeeeek jag är.
Var det pinsamt att svara på det: Haha. JA! Jag tror jag ska ändra svaret om smarthet nu..
Hade du en bra kväll igår: Den hade kunnat vara bättre.
Din favoritdryck på morgonen: TE!
Är du nöjd med ditt liv: Till 50%.
Vad vill du jobba som: LOGOPED!
Har du tråkigt just nu: Typ.
Vad gör livet värt att leva: Morfar, djuren, vännerna och familjen.
Vad i livet ångrar du: Att jag inte tagit vissa chanser som jag fått.
Är du musikalisk: SLÄPP KATTEN, skriker mamma när jag sjunger. Men jag kan spela lite piano. OH YEAH!
Vad lyssnar du på för musik: Oj! Mycket osvensk musik, rock osv osv osv.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Typ FÖR SLÖ FÖR ATT BRY SIG!
Är du bortskämd: Mamma säger att jag är det men ändå har jag jobbat ihop till altl själv.
Är du trött: Ja.
Vad gör du imorgon: Jag ska vara hemma, försöka städa rummet. MÅSTE GÖRAS!

Din första

Operation: Benet.
Första piercingen: Öronen.. DOM RÄKNAS FAN!
Första bästa vän: Jeanette.
Första priset: Förutom prisrosetter? Hmm, Stallets Flitiga Lisa 2001.
Första sporten du började på: Aerobics.
Första husdjuret: När jag föddes så hade vi både katter och en hund.
Första semestern: Öhm. Jag vet inte om Turkiet räknas men annars så är det väl Kanarieöarna när jag var 5.
Första konserten: Oj, jag minns faktiskt inte den. Jag tror det var Enrique Iglesias för x antal år sedan.
Första kärleken: HAHA Dennis, en unge med klotrunda brillor på förskolan. Jag var lika gammal, alltså.

Favoriter:
Filmer:
Komedi, skräck, thriller, drama. Om handlingen är rätt så kvittar genren.
Tv-program: Oj. Desperate Housewives, Hell's Kitchen, Vänner, Ugly Betty, Top Model. Listan är lång så vi slutar där.
Kroppsdel: På mig själv? Öööhm.. Jag gillar mina ögon eftersom dom byter färg.
Sport: Dressyr, ridsport.
Plagg: Min pyjamas.
Bok: Flyga Drake, så sjukt underbar bok.

Just nu:
Äter du:
Ingenting.
Dricker du: Loka fläder.
Ska du: Packa av sängen och slänga mig i den.
Lyssnar du på: The Rasmus - 10 black roses.
Väntar du på: Att listan ska ta slut.
Tittar du på: Datorn, musikvideo och tv:n
Har på du på dig: Stallbyxor som är nytvättade och en målartröja. HAHA!

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon:
Ögon
Kortare eller längre: Långa ska dom vara!
Snygg mage eller snygga armar: Armarna!
Busig eller lydig: Det  beror på vilket humör jag är på! Nääe men dom ska vara busiga.
Långt hår eller kort hår: Kort! Det är killar för faen!
Brunett eller blondin: Brunett eller svart hår för mig tack.
Charmig eller flirtig: Charmig men inte för mycket heller.

Har du någonsin:
Brutit ett ben: 
Ja
Rymt hemifrån: Jag tänkte göra det när jag var mindre, skrev värsta brevet och allt. HAHA!
Röntgats: Ja.
Krossat någons hjärta: Jag är rätt så säker på det ja.
Gråtit när någon dött: Vem har inte gjort det? JA!

Tror du på:

Gud: Ja
Mirakel: Ja
Aliens: Ja, varför skulle vi vara dom enda i universum? Egentligen!
Magi: Nej men det skulle vara tufft om det verkligen fanns.
Himlen: Ja
Tomten: JA! Hahaha. Nej men det gör jag faktiskt inte.

Sex på första träffen: Ja. Sex bestämmer inte om kemin stämmer eller inte.
Kyssas på första träffen: Ja
Änglar: Ja

Jag utmanar AngelicaElin, Louise, Emma och Linda


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vill inte ha jobbet, men jag har inget val så jag måste ta det ;P Kul lista :)

2008-10-06 @ 12:12:52
URL: http://bedazzled.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Gammal?? Haha. Vad är jag då? ;) Jag är 23!

2008-10-06 @ 12:16:05
URL: http://lovetrouble.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja, folk har väl inget bättre för sig än att shoppa ;) ha ha!

2008-10-06 @ 13:11:08
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt!

Exakt..



Antar du utmaningen? http://rodeback.blogg.se/2008/october/bloggens-kraft-skank-dina-bidrag-du-ocksa.html

2008-10-06 @ 17:35:49
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Emily

svar; haha du gillar ordet "Mjo", ellerhur? :D



ska du köra bil där o grejer? nee jag e nog inte rätt person att uttala mig om turkiet, har bara hört några få korta reseberättelser därifrån. För övrigt så vill jag gärna åka dit!



Klart du får det :)



Är frisk nu :D Bara dom där fula utslagen kvar men det stör inte så mkt, tar tabletter så att dem inte ska klia. Undrar bara när dom ska försvinna, har haft skiten i typ 2 veckor (om inte mer) nu!

2008-10-06 @ 19:14:47
URL: http://emali.blogg.se/
Postat av: alexandra

vänern är sveriges största sjö :D haha

2008-10-06 @ 19:18:56
URL: http://dependence.blogg.se/
Postat av: Linda och Prinsessan

Då får jag anta den :)

Allt bra annars

2008-10-06 @ 19:24:50
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0