Mjaaaooo

Idag har jag haft högskoleprov. Och det var bra mycket tråkigare att göra när man var ensam. Ida, till våren får du joina mig igen! HAHAHA. Jag har redan rättat mitt så jag vet hur många rätt jag får. Fan vad löjligt egentligen att jag har alla rätt på statistiken förutom dom 2 sista som jag inte hann göra. Där fyllde jag bara i några rutor eftersom tiden tog slut. Nåväl, 18 poäng fick jag på den delen i alla fall så det var väl trevligt. Det är förjävla konstigt att jag fick bra på den delen när jag bara har G i Matte B. Uffa. Jag tror nog att jag är jävligt dum ändå. Jag hade nog bara tur där.

Det är trist att dom ska ha ordförståelser med också. För orden är så lika varandra och man vet inte riktigt vilket ord som är det rätta. Jag fick 26 rätt på den och det fanns 40 ord. Så det var den delen som det gick sämst på.

Men nu har dom tagit bort saken så jag kan inte kolla hur mycket jag får i snitt nu.. Trist.. Jag vet bara poängen och snittet ändras vid varje prov. Så det är lite trist.. Men det är nästan roligt att göra detta.. Faktiskt. Så det är lite konstigt. Jag ska göra det i vår också så det blir nice.

Btw så gjorde halva Tosselilla crew högskoleprovet, jag såg Frida, Fredrik, Jennie och fyra andra där. Och så jag förstås. Får icke glömmas.

Ikväll så vill jag börja att städa mitt rum så jag kan sätta igång med pluggandet på allvar. Sanningen är den att jag inte hittar mina böcker eftersom jag byggt berg inne på mitt rum. Det är saker överallt i stora högar. Nåväl. Jag kan väl inte vara över-flitig idag heller? Jag slänger mig framför tv:n och ser någon skön film istället.


Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Man kan visst se det, kolla här http://www.umu.se/edmeas/hprov/08a/norm.html

2008-10-25 @ 19:29:26
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: IDA

De blir nog inte fler högskoleprov för min del. Och om jag ska göra det igen, så ska jag göra det utan ditt sällskap. Du gör mig deprimerad. Ohh jo du e smart. Och nej det var inte tur. Man har inte tur på 3 högskoleprov :P

2008-10-28 @ 10:11:37
Postat av: Linda

IDA: Du kan göra det i medlidande syfte? :D HAHA. Nästa gång ska min mamma göra det samtidigt som mig? :O Jag kommer döööö! Och det är inte 3, det är bara 2 ;D SÅDETSÅ ;D

2008-10-28 @ 18:58:37
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0