Igår var jag glad!

För då snöade det! Alla ni som känner mig, vet hur mycket jag tycker om snö. Så ni kan ju förstå hur pass glad jag var. Haha! Snö i Skåne, i oktober dessutom. Jag är mer än nöjd! Haha. Jag blev så pass glad att jag var tvungen att ta mig ut i ovädret för att ta lite bilder..


 

Dessvärre så är ju all snö borta idag och det är stora vattenpölar överallt men skit i det, jag har sett snö!

Nu ska jag gå och göra våfflor. Sedan är det dags att städa stallet igen. Alla dagar är likadana. Fan vad tråkigt.

Kommentarer
Postat av: linda

Ja, vad är det man säger..ont ska med ont förgås..*l'

NEj, men visst är det så, man får ingenting gratis!



Jag älskar också snö!!

I oslo låg snön uppe på bergen, hur fint som helst..

(fast den enda snön jag fick känna på var snöslasket i Oslo!!)

2008-10-31 @ 14:44:30
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0