En hemlis

Vill ni veta en sak? DET SUGER ATT STÄDA! Jävla skit. Jag hatar att man ska behöva stöka ner för när man gör det så måste man städa också. Nu har jag i alla fall dammsugit nere och nu ska jag börja dammsuga här på övervåningen också. Sen är det skurningen kvar och efter det så måste jag laga mat och plocka ur och i diskmaskinen som lär bli proppfull eftersom jag har 90% av våra glas inne på mitt rum. Det är väl bäst att plocka ur dom innan mamma kommer hem. För om dom står därinne när hon kommer hem, då tar det hus i helvetet vill jag lova.

Sen måste jag packa ikväll också, plus att jag ska föra över lite låtar till min mp3. Jag ska ju åka tåg imorn. Jag fasar redan för att jag ska kräkas. Uscha. Sen måste jag tillbaka in till Tomelilla eftersom ett paket kom till mig idag. Löjligt att man inte kan få hämta ut det innan 16.00. LÖJLIGA ICA! Plus att jag måste mocka. Så det är mycket att göra idag, men det blir väl så när man skjuter upp allt till sista sekunden antar jag?

Nej, jag ska fortsätta nu så jag kan jobba på med att uppdatera bloggen på ett riktigt sätt sen. Ni ska bland annat få en massa bilder. Det blir nice.

Stor kram!
 
Jag bjur på nå skoj nu också innan jag kilar iväg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0