Aooouuuuch!

Min mage gör ont idag. Jävlar i min lilla låda (som mamma brukar säga). Det känns som om min mage är en tvättmaskin som typ centrifugerar. Helvete. Boom, boom, boom. Det låter fan som om det är någon som möblerar om därinne. Det konstiga är att jag inte ätit något konstigt. Men magen börjar väl protestera nu när jag inte käkat onyttigt på en hel vecka. Herregud. Det dödar mig typ. Ingen choklad, ingen glass, inga bullar/kladdkakor/mackor. Uff.. Men men..

I alla fall så har jag blivit värsta mästerkocken nu när mamma inte varit hemma. Haha. Jag har fått laga mat i tre veckor medan mamma har varit borta. Hon kommer ju hem typ på torsdag eller någonting liknanade. Det betyder att jag ska överraska mamma med att städa på onsdag (ifall hon kommer hem tidigare...) så det är skinande rent härhemma så jag får en liten eloge. Haha! På torsdag ska jag ju göra lite annat också. Och på fredag, på fredag så drar jag. Moahahaha! Hej då Ystad, Tomelilla och Skåne!

På måndag ska jag äntligen klippa mig. Jag räknade till att det idag är exakt 4 månader sedan jag klippte mig. Jag klippte mig ju senast innan studenten. Så pass illa är det. Så nu blir Linda blondin. HAHAHAH!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Är i samma sits själv, faktiskt. Förra gången (2005) så hade jag turen att få sällskap med min dåvarande pojkvän :P Inga av mina vänner gillar dom.. s Dom diggar bara "In the shadows", så som många andra gör. Dom har liksom inte lärt sig uppskatta själva musiken. Men men.. :) Jag vill så gärna gå, men ja känns ju lagom enstörigt att gå själv.

2008-10-03 @ 19:03:33
URL: http://lovetrouble.blogg.se/
Postat av: Carro - Adams mamma

Jag framkalla på Postfoto den här gången, har gjort det en gång tidigare & blev jätte nöjd. De första 100 bilderna där är gratis att framkalla också :) Betalar bara frakten då! hihi

2008-10-03 @ 19:31:32
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: Emmah

Ska du bli blond?!

2008-10-03 @ 21:14:14
URL: http://emmahskriver.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Haha! Ja, verkligen. Fick faktiskt konstiga blickar på konserten, även om jag inte var själv.. Kan berott på att min dåvarande pojkvän var en av väldigt, väldigt få killar där :P

2008-10-03 @ 21:33:23
URL: http://lovetrouble.blogg.se/
Postat av: IDA

Turkar gillar blondiner... Någon koppling? :P hehe

2008-10-04 @ 09:58:25
Postat av: Linda

IDA: Turkar gillar mig ändå så :)

2008-10-04 @ 13:59:12
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0