Miiiaaaooow

Denna låt gör mig glad!

Kenta - Min bil!


Musikvideon som någon har pimpat är så jävla rolig. HAHAHA! Det är dock inte originalet förstås!

Vers 1:
Ner i botten med pedalen mannen sen i väg
jag kör i hundratio tjugio trettio på femtioväg
en häst under huven har mer än vild tjur
alla vet att Kenta kör sin bil som en biltjuv
[knip nu]jag ska ta med dig på en biltur
[knip nu] ska du spy?kliv ur
min gud ställ dig där bort långt borta ner på gatan
Kenta vid ratten och V-ås på kartan
se oss och prata försök hinn ikapp
du kommer bara se min rygg mannen sen blir det svart
är det det det det det det det det det där du kallar bil man
har sett mycket skit men det där tar nog priset
[streetrace]stå ba tyst och fin
i bakgrunden för det blir ba ba basist som flee
det kallas artisteri


Refräng:
Whoawhoaoohawhoawhoaohawhoaoawhaowhao
whaowhaooahaohwhaowhaowhaowhaowhaowhaooh x2

Vers 2:
Ner i botten med pedalen lämnar bromspår på gatan
Du lämnar dom i bilen i kalsonger och på lakan*ohh*
du är inte fräsch nånstans
och din bil är väl ändå lite väl långsam
BWOOP BWOOP Oh Oh dom vill vissa dom är störst
Dom vill ta mitt kort med dom måste ta mig först
Jagad av polisen babylon hack i häl
köpte grisen i säcken men en gris stack iväg
jag visar en väg alla ni glider med
håller fanan så länge bilen är hel
du riskerar livet (din jävla galning)
ja ba lider med er som har kärran på lagning
femton p-böter ingen varning
hur jag har klarat mig? ingen aning


Ref x2

har sovit i min bil haft sex i min bil
högtalareset har spräckts i min bil
har man somnat i min bil har man väckts i min bil
dom sjukaste saker jag sett i min bil*igen*
har sovit i min bil haft sex i min bil
högtalareset har spräckts i min bil
har man somnat i min bil har man väckts i min bil


Ref x 4

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: linda

Ett gott skratt förlänger livet har jag hört..L



Hoppas dagen idag varit bättre!

2008-11-01 @ 15:42:59
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: hänger inte riktigt med, vilka låtar är det du inte gillar?

kram

2008-11-01 @ 16:19:35
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Victoria

:o

du skulle ju spara sjukt mycket pengar om du inte köpte boxar :o

2008-11-01 @ 16:25:31
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Emma

tack så jätte mycket för koden! och som du sa, turkiska hade ju inte varit fel för mig iaf :P

men duu det funkar inte! för när man trycker på engelska så står det att sidan stöds inte lr nått sånt.. vet du vad som är felet?

kram!

2008-11-01 @ 19:10:58
URL: http://supergirlemma.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: ja jag fattar det men VEMS låtar är det du hatar??

2008-11-01 @ 19:46:57
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0