Bananpyjamas!

Idag har jag varit hos tandläkaren, jag hade inga hål och ingen början till något hål heller, skönt! Det är ett mirakel så som jag har slarvat med tänderna på sistone. Mellan jag var 13 och 17 år gammal så borstade jag aldrig tänderna och fick en enda liten påbörjan till ett hål. Nu har jag inte borstat tänderna regelbundet sedan i somras. Jag kanske har borstat på morgonen men inte på kvällen eller något liknande. Skitäckligt, jag vet.

Jag ska dock tillbaka nästa vecka och få min nya bettskena. Jo, ni läste rätt. Jag sover med bettskena för jag gnisslar tänder när jag sover. Den förra som jag fick, bet jag sönder på mindre än en månad. Sedan dess har jag struntat i det hela. Btw så hade vi bankrån inne i byn när jag var där. Jag som trodde det var så mycket poliser där eftersom det var fartkontroller. Det värsta är att dom som rånade banken flydde på en cykel. HAHA. Som sagt, detta är en håla.. Även sådana saker kan alltså hända i Tomelilla.. Tufft.

Nu till rubrikens innebörd. Jag var uppe hos morfar och när jag var på Ica så hittade jag någon tufft som jag var tvungen att köpa, som vanligt!


Det är en bananlåda! Helt perfekt när jag föhoppningsvis ska börja plugga igen. Helt perfekt att stoppa ner i väskan så inte bananen krossas. Btw så är jag egenkär eftersom min "Mina första år"-bok ligger i bakgrunden. Haha!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jo, men det är ju bara bra att hon vågar liksom ;)



När gick auktionen ut och när mailade du tjejen som vann då?

2008-11-27 @ 17:59:35
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja men då förstår jag att de e extra jobbigt! :O

2008-11-27 @ 18:16:38
Postat av: Angelica

hehe :P



ah dom flesta katterna är söta :) dom finaste jag vet är dom långhåriga, vita. åååh

2008-11-27 @ 18:18:36
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Men tre dagar är det ju idag, så hon kanske betalar senare ikväll, det får vi hoppas.. !!



Vi har en som inte betalar en auktion som slutade för läääängesen. Det är ett tevespel som slutade på över 300:-

Först säger han att han inte vill betala det innan han vet att det fungerar (sånt frågar man innan man lägger bud) och nu när vi provat och allt är bra påstår han att hans plånbok blivit stulen och inte kan betala..

2008-11-27 @ 18:23:35
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Louise

Jungfrufödsel? Haha..

2008-11-27 @ 21:12:50
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Pauline

sv: He he, husets herre kom hem hit innan och satte igång pelletsbrännaren igen . Så nu är här lite varmare alla fall :D



Jo, jag hörde för en stund sen. Fick reda på det av min tjejkompis som bor bredvid Reimans Bröd. Säkert några pundare som är så dumma :P he he.. Varför flyr man på en cykel förresten?! Och så tappa poliserna bort dom i den skogen vid idrottsplatsen. Polisen säger "Vi har allt under kontroll" JA! Eller hur???! Tomelilla-polisen är VÄRDELÖSA!



Men du gick väl inte på dagis i Tomelilla? Nej, det kan du inte ha gjort, du bodde inte här då :P he he,.



Jag har världens bästa mamma :D

2008-11-27 @ 23:07:03
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Alltså,jag såg dom där bananlådorna idag på ica o tyckte att d va d dummaste jag någonsin sett,hahahaha!



Ha ha ha okei,och va sysslade du me så att du blev utslängd?

Första gången du använde mascara i typ 7:an?

Första gången jag använde mascara va jag nog typ 10,hahaha



Varför han blir överkörd av henne?

Alltså d e nog hon som e överkörd av honom,hon sitter hemma hela kvällarna och på dagarna tar hon hand om familjens hem,tvätten,disken o allt.

Sen så e hon rik så hon försörjer dom typ.

Who's runned over? ahahahah

2008-11-27 @ 23:47:50
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Jen

Åh spännande, vad blir de för bak?

tråkigt me regn!

2008-11-28 @ 08:14:09
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Laura

Jo, jag har hört det förr också (att jag liknar min pappa). :) Men det är väl bara bra? :) Skulle ju vara lite konstigt om jag liknade någon annan liksom... :P



Du verkar ha en bra tandtyp, sånt går ju i släkten. Vissa får hål i tänderna jättelätt medan andra inte alls får det även om de inte alls tar hand om tänderna. Tyvärr tillhör jag nog den första typen. :(



Vad fiffigt med en bananlåda! Den ser ju jätteroligt ut! :)

2008-11-28 @ 23:14:33
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0