Aktiva Linda

Ja fyfan vad jag är aktiv idag, ÄRLIGT!

Jag hade sovmorgon idag eftersom jag bad mamma ge hästarna mat. Inget ansträngande liksom, maten var redo och det var bara att kasta in den till hästarna. Så idag känner jag mig utsövd. Även om jag haft någon som ringt mig 40 gånger inatt. När jag vaknade hade jag 47 missade samtal på min mobil. Fel att ge upp?

När jag klev upp så gick jag raka vägen in till köket och gjorde min deg till bakningen. Den ska stå i några timmar så den borde vara klar klockan ett.

Efter att jag gjort degen så satte jag mig här och renskrev lite svenska som jag tänkte lämna in på måndag. Och nu har jag suttit och letat efter information till ett annat skolarbete som jag ska göra. Om någon vet var man laddar ner Insider, avsnitt 3 som handlade om Sexsadister så hör av er till mig med en länk! För jag hittar det då ingenstans. Melker försökte hjälpa mig också men han hittade det inte heller. Så finns det någon därute som är smartare än oss, hör av er!


Kommentarer
Postat av: Emmah

Jo det har dom, men jag köper aldrig nåt om jag inte gillar dom, och jag har ju bara jobbat de sista veckorna att ajg varken orkat ellr hunnit göra nåt på stan :P

2008-11-29 @ 16:17:42
URL: http://bemmsens.blogg.se/
Postat av: Tobias

haha lite kul va!? ;)

2008-11-29 @ 17:47:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Emily

svar: Haha det som låter kanske är den där Kramis Kaninen från Jamba? den som är på hotmail



I know the feeling, jag fick föra över alla mina bilder och filer till min brorsas dator, och det tog lång tid, innan jag formaterade min virusdator!



Jaa jag missade också, jag är ALLTID så upptagen på tisdagar, så surt!

2008-11-29 @ 23:00:53
URL: http://emali.blogg.se/
Postat av: Emily

svar: haha jag vet, det är ju bättre att bara äta kyckling, som faktiskt inte ens är onyttigt. Men jag vet inte vad jag har hållt på med, 4 dagar i rad så åt jag bara potatis, pasta och ris - inget kött, fågel elr fisk :P

2008-11-29 @ 23:10:48
URL: http://emali.blogg.se/
Postat av: Pauline

sv: Nej dina läxor vill jag inte göra :P



Exakt.. polisen här suger ! När jag krockade i gärarp, så det tog den nästan tre timmar innan dom kom ! När jag pratade med dom i telefon så höll dom på att övertala mig att det inte var så farligt, och dom behövde inte komma. Jävla assholes!



Nej fan, jag ska inte skaffa unge på några år :P Jag ska vara ung så länge jag kan :)

2008-11-30 @ 20:44:50
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0