YEY!

ÄNTLIGEN har jag fått mail från sista läraren om mitt betyg. Så nu har jag alla betyg klar för iår.. Tycker ni att jag skryter så behöver ni inte läsa längre, annars så check this out:

Matematik B - G
Idrott och Hälsa B - G
Musik - VG
Fritidskunskap - VG
Projektarbete - VG
Engelska B - VG
Förskola, skola, fritidshem - MVG
Datorkunskap - MVG
Psykosocialt arbete - MVG
Relationer - MVG
Religionskunskap A - MVG
Samhällskunskap B - MVG
Svenska - MVG

Det enda jag är missnöjd med, är Fritidskunskapen, Musik och Projektarbetet där jag väntat mig ett MVG. Bajs också. Däremot är jag grymt glad över mina G:n I Matematik B och Idrott och Hälsa B där jag förväntade mig IG i bägge kurserna. Möhöhö.

Nåja. Det var ingenting att skryta med heller. Jaja. Nästa år blir det till att läsa upp kurser som jag "bara" har G och VG i eftersom jag inte kommer komma in på min linje med mina betyg nu.. Det krävs typ 19 i snitt för att komma in där och jag har typ 17,3. Mindre bra det.. Men jag snackade med rektorn idag och hon sa att allt var kirrat och klart för mig så nu behöver jag bara prata med lärarna så jag får uppgifter som jag ska göra. Great!

Nu ska jag krypa i säng. Jag kunde inte göra det innan jag fick veta mitt sista betyg. HAHA! Vad kan jag säga? Skolan är mitt liv! HAHA!

Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis till betygen ! :)



Haha asså jag blir typ lika rädd varje gång, hände med min förra häst också, hon hade rullat ner i ett dike, sen var hon så gammal och stel så hon kominte upp :P

2008-05-28 @ 00:52:50
URL: http://moaarot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0