Raggar

Jag raggar, raggar, raggar röster till Louises tävling. Moahaha. Jag vill ha sminket. Hoppas att det ligger i en gaypåse. Annars så borde hon dela ut gaypåsar som tröstpris. Moahahaha.

Idag är det en jobbig dag för jag måste fixa hagen till hästarna eftersom dom ska släppas på bete ikväll. AAAH! Stress. Ett minus är att jag inte mår riktigt hundra. Ännu mer minus är det eftersom jag måste åka in till byn först och tanka en dunk för att kunna få bensin i fyrhjulingen. Oh yeah. Sen ska jag köra fyrhjuling.. Vi får ju se hur det går. Någonting säger mig att jag INTE ska slå av den.

Sist när jag slog av den efter att ha kört en bit så fick Willyboy dra igång den igen. Jag som skulle visa mig tuff där på fyrhjulingen när jag skulle möta honom. Glajjer och kepa hade jag på mig. Sen slog jag av fyrhjulingen eftersom det inte var så mycket bensin i samt eftersom han var vid golfbanan (typ 5 kilometer bort) och sen vägrade den starta så han fick dra igång den för hand. HAHA! Vadå tjej i nöd? Ajajaj,

Här ser ni den underbara saken:

Jaja, ni ser den litegranna i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Var med och tävla om en skön sommardesign till din blogg här -->http://bloggingbyguinevere.blogg.se/2008/may/en-sommardesign-till-just-dig.html#comment



Ha en skön dag i sommarvärmen :)

2008-05-09 @ 15:29:02
Postat av: Louise S.A. - Au pair i USA

HAHHAHAH jaa veeeet. Det finns bara en sak att säga om lös förbannad hår: GAYPÅSE.

Thats it!!

2008-05-11 @ 15:41:23
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0