ojojoj

Jag som inte ätit någonting onyttigt på snart tre veckor, käkade faktiskt en glasstårtebit idag. Jag fyller ju trots allt år.

Vill ni veta vad jag fått i födelsedagspresent? HAHA!

400 kronor och ett minneskort till mobilen. Jajamensan. Det var allt. Men alla grattisord värmer mer. Jag har inte ens önskat mig någonting iår och eftersom jag tar studenten också så gör det inte mig någonting om jag ska vara ärlig. Det är otroligt att man ska få en massa presenter när man fyller år. Jag fattar inte den grejen egentligen om jag ska vara ärlig.

Anyway. Imorn så blire bio med Willy som kommer och hämtar mig och sen så blire väl inte så mycket mer.

Idag ska jag sova tidigt. Vad hittar ni på för nå skoj?

Ska ladda upp en video så jag återkommer när den är uppladdad på youtube.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0